ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 jag har inte riktigt fattat reglerna än vad för text ska man skriva Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 jag har inte riktigt fattat reglerna än vad för text ska man skriva Är en text om bilden, vad som händer och kanske bakgrunden.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... lingen.jpg min bild till tävlingen text: Jag vakna på morgonen och kolla ut såg att det var höst . Öpnnade dörren och tog med mig en bok och tänkte läsa, vinden blåste kallt över mig.Jag la mig på en lövhög under min favorit björk såg fåglarna flyga över mig och jag somna. vet ju inte vad jag ska skriva!!!!!!!!! blir ju inte bra alls Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 jag har gjort en nu ;) ska bara scanna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 kolla min bild då den är väll rätt bra för att va 12år Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 kolla min bild då den är väll rätt bra för att va 12år Den varr speciell i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Kan då lägga till att det är rent av löjligt att man skall lägga till sin ålder när man vill ha kommentarer. Antingen är man bra eller så är man inte på att rita, det kommer inte med ålder, det kommer med talang och erfarenhet....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Kan då lägga till att det är rent av löjligt att man skall lägga till sin ålder när man vill ha kommentarer. Antingen är man bra eller så är man inte på att rita, det kommer inte med ålder, det kommer med talang och erfarenhet....... Håller med fullständigt, det handlar om talang och träning.. Ålder har inget med det att göra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Kan då lägga till att det är rent av löjligt att man skall lägga till sin ålder när man vill ha kommentarer. Antingen är man bra eller så är man inte på att rita, det kommer inte med ålder, det kommer med talang och erfarenhet....... Och du har chansen till längre erfarenhet om du är äldre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 tack zahpod och ja skiter fullstädigt i vad dom andra säger ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Angående det här med talang och träning... som sagt: Satsar på walkover. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 jaså ved är en walkover då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Hade inget att föra, så jag tänkte, fan varför inte vara me i tävlingen så jag börja rita,, och ja här e vad jag kom fram till http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... ka/hst.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Du ska ha text till ochså. Och var snäll... länka bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Dom andra har inte länkat så jag tänkte, att jag kunde också.... aja en liten text om hösten då Lilla Tommy och Pappa ++ hösten Tommy:---Pappa Har jag blivit färgblind varför e alla löven bruna, Pappa:---Nej nej det ingen fara, det e bara hösten som har kommit,! Tommy:--- Ne men vad det regnar, E gud arg på oss :( ,, Pappa:---Nej nej det e bara hösten som vattnar naturen, ingen att vara orlig över,, Tommy:----Vad e det med mamma på sistone,, alla jävla regnkläder och varma sokar. Har hon Lost it,, Pappa:--- nej då,, hon blir alltid sån på hösten, ( men det har slagit mig , om hon inte endå har , Lost it ,after all) Tommy:--sa du nåt pappa ,, Pappa:-- ne jag tänkte högt bara Tommy:--Den här vädertanten på TV värkar gilla, hösten eftersom hon nämner den hela jävla tiden,, pappa kan inte vi ringa till TV kanalen och be dom att ta fram sommar kärringen jag e tröt på höst ???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Nu vill jag inte låta petig eller något, men skulle inte bilden vara svart-vit? Tycker det är rätt mycket färg på Mangakas bild.. För den kan väl inte platsa i kategori2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Nu vill jag inte låta petig eller något, men skulle inte bilden vara svart-vit? Tycker det är rätt mycket färg på Mangakas bild.. För den kan väl inte platsa i kategori2? :roll: "Bilden skall helst vara i gråskala" står det. Behöver balltså inte, men bör vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 ne jag ger up fan,, gråskala,, det kan jag fixa men skit samma,, hoppas ni hittar en värdig vinnar e;) lycka till alla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MannelitO Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 jag kommer kanske vara med tror jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Fan då mangaka, nu måste jag göra en ny bild ABSTINENS!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 göra en ny bild,, hahhahaha! not funny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 de känns som att zaffe kommer vina för at han ä så j*vla grym :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Smaka på denhär då: Skit. Det här gick inte alls som planerat. PsychoCaptain stapplade fram bland träden med blodet droppande från ett dussin sår. Han hörde dem bakom sig, 150 meter, kanske mindre. Det var svårt att bedöma när hjärnan verkade sjunka genom torkande lera. Det svartnade för ögonen och han var tvungen att stödja sig mot ett träd för att inte falla ihop. Torkade bruna höstlöv på marken sög upp hans droppande blod och fick åter sensommarens röda färg. Förföljarna var nånting han aldrig mött förut. De bar Ormens lila dräkter men deras teknik var helt annorlunda. Och deras vapen var doppade i gift. Nu kunde han skymta dem mellan de mörka trädstammarna. Nåväl, han hade fortfarande sitt svärd. Det var meningslöst att fly, han kände redan giftet bränna i ådrorna. Hade han tur var någon av dem slarvig och hade motgift med sig. PsychoCaptain torkade blod ur ögonen med vänsterhanden, strök av det mot byxbenet och greppade sin fars svärd med båda händerna. Det var inte över än. Håll till godo :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 den va ju snygggg :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Jaha, där försvann walkover chansen... Dammir psycho Dammit ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg