Doddis Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 ska försöka göra nåt på min dumburk (OBS! räkna INTE med nåt jag är super n00b) vet ni nån stans man kan ladda up bilder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Vilken dålig fart det var på den här tråden. Skall man kanske ta och korta in deadlinen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Kanske, gör det. :3 Det finns http://www.photobucket.com att lägga upp bilder på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 KOM IGEN KOM IGEEEENNNNN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 kanske inte ska ha så lång deadline? blir kanske lite för segt då... hum, ska se om ja kan införskaffa nån slags motivation/inspiration till o bidra med något... varit väldig seg med tecknandet på ett tag nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Korta inte ner för mycket då bara :P Jag har börjat på min bild/text men fastnat halvvägs x_x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 sänk ej deadlinen! är ju knappt änns höst än juh! och jag har många bollar i luften blir den kortare så kan jag inte bidra med någon bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 håller med zaffe, har också mycket å göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 nu har jag gjort ett bidrag Forntiden, en tid då magi, svart som vit härjade över landet. En tid då drakar svepte över landskapen och riddare kämpade för sina kungar och furstar. I denna tid fanns en hjälte, en hjälte som kämpade enbart för sitt eget hjärtas tro. Det var denna film zaffe kunde ha sett om hans farsa inte hade tvingat honom att kratta löv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Ok! Här är mitt bidrag! Det hade varit en lång skoldag för Japs. Lektionerna hade släpat sig långsamt fram. Han hade tittat ut och sett hösthimmlen, lagom molnig och inte alltför upplyst av solen. Han hade känt höstvinden på väg mot matsalen, sett höstlöven falla till marken. Det var slutet på sommaren och början till vintern. Det var vad hösten var just då, en gråzon mellan vinter och sommar, svart och vitt. De sista timmarna i lektionernas salar tog slut och alla gick hem till sitt. Men själv tog han en promenad genom staden. Han såg folk förbereda sig för vintern på alla sätt. Han såg en mor med sitt barn köpa en ny vinterjacka till barnet. En gammal man borstade bort löv från sin trappa. Till slut stannade Japs upp och lade sig på en gräsplätt. Han beskådade molnen ovanför honom. Stora, vita, grå. Han såg mörkare moln långt bort, det såg ut som att det skulle börja regna. Men det brydde han sig inte om, för han hade god tid på sig att ta sig hem innan regnet bröt ut. Plötsligt Kände han en stark höstvind dra förbi. Med vinden följde några fallna löv. Han fångade ett med sin utsträckta hand. Lövet var brunt och dött, fallen från det träd som tidigare gav det liv att blomma. Han släppte det löst för att låta det föras bort av höstvinden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Uh uh, noterar att mina chanser att vinna den här tävligen nu är helt borta :P Ahh >_< Ska nog försöka rita klart bilden idag och sedan posta mitt bidrag också ändå. Förresten, det gör inget om novellen blev nästan en sida i word va? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Bra ritat Japs! Och nej, nej, nej Skutty. Det är inte fel att ha den lång men för lång får den inte vara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Vi vill ha mer bidrag! Vi har.. 2 stycken? Kom igen! Ska japs eller grunt vinna på att ni är för lata XP? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Hellsinger sa: Vi vill ha mer bidrag! Vi har.. 2 stycken? Kom igen! Ska japs eller grunt vinna på att ni är för lata XP? Tre. Grunt, Zaffe och Japs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Herid Fel sa: Hellsinger sa: Vi vill ha mer bidrag! Vi har.. 2 stycken? Kom igen! Ska japs eller grunt vinna på att ni är för lata XP? Tre. Grunt, Zaffe och Japs. WAH? Har inte sett Zaffes bidrag ... Skicka mig senare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 zaffe sa: nu har jag gjort ett bidragmen jag kommer nog att byta ut det senare (om det är tillåtet) pga Japs påstår att han kommer att göra ett bättre bidrag skulle aldrig gjort min först, nu har han handikap T_T http://img.photobucket.com/albums/v39/zaffe/zaffe-krattar-lv.jpg har dock ingen text än! skriver ditt den när jag har kommit på en! Här har du det Hellis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 omg, får VERKLIGEN kommapå nåt snart, det ser ut som det blir SVÅR konkurrens! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Kommer nog bli svårt att döma.. Ni är väldigt duktiga allihop, jaja, de tre som än har skickat in. Men bra är ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 ojoj jag hade tänkt men jag e ju inte lika bra som saffe och japs =p får komma på nåt. novellen blir lätt men bilden..aja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Snygga bilder! Gillar skuggningen på byxorna zaffe. Jag kommer nog med ett litet bidrag så småningom jag också. Inte riktigt klar än men snart så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Får se om jag har tid över i helgen. Jag har en hemsida att arbeta på, men jag har allt klart i huvudet. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 ingen idde att va med jag vinner inte iaf :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nara Shikamaru Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 synd bara att jag inte har nån scanner. annars skulle jag ställa up =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 men jag är me iallafall ä det okej? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Alla får vara med..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg