Ebhen Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Nyfiken som man är så måste man ju kolla vad för mer look-alikes det finns där ute i animevärlden. Det händer ju rätt ofta att man ser en karaktär som är väldigt lik nån annan man sett, men man kommer inte alltid på vilken det är. De första jag kommer på är ju Aisaka Taiga och Shana och möjligen den tredje med Aria. Så, vad för look-alikes hittar ni? Vore kul att se hur många spännande look-alikes vi kan hitta. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 30, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Serverar två till på en gång. Sanji (One Piece) och Satou (Working!!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Shin from Hoshi wo Ou Kodomo och Arren från Gedo Senki är rätt lika tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 30, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Shin from Hoshi wo Ou Kodomo och Arren från Gedo Senki är rätt lika tycker jag. Ja jösses, hade jag sett den övre bilden så hade jag nog trott den var från Gedo Senki utan att tveka. Det är ju till och med samma typ av miljö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Ja det är lite Ghibli atmosfär i den filmen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 13, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2012 Lillsyrran i Ginga he kickoff och lillsyrran i Cross Game: Mest frisyren och hjärtat på bröstet jag tänker på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 29, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2015 Jag plockar fram snabeldraken, dammvippan och golvmoppen och dammar av den här tråden igen. *host host* :)Av en slump ramlade jag på de här fröknarna som jag tycker är misstänkt lika varandra till och från.Victorica från Gosick och Sakuya från Isuca. De är dessutom lika bossiga och dryga bitvis men kan också vara himla söta när de vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg