Mira Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Hejsan alla animeälskare! :D Jag heter Mira och är 9 år, jag har gjort två låtar som jag gärna skulle vilja att ni lyssnare på och gav mig lita feedback! Tack så hemskt mycket!! Och Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Du ber om feedback, modigt. Uttal på vissa ord skulle kunna förbättras. Om du fortsätter att öva och träna rösten så kan du nog få till en ordentlig sångröst men då gäller det att du övar och inte ger upp för att någon ful typ säger att du behöver öva mer. Försök att sjunga lite låtar med en annan typ av takt också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mira Skrivet april 25, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Tack så hemskt mycket! Jag gjorde dom här låtarna själv och jag har lärt mig Engelska i skolan i ett år och då handlar det om (cat,red,blue) de andra har jag lärt mig på internet eller av min brorsa som inte hjälpte mig med texten till de här låtarna. Jag lärde mig dessutom att spela gitarr dagen innan den första låten. Tack så hemskt mycket! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Man får inte öppna flera trådar med samma innehåll, en räcker. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mira Skrivet april 25, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet april 26, 2012 Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 Inte dåligt för att vara så ung. I like :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mira Skrivet april 26, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 Tack! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet april 26, 2012 Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 Påminner lite om artisten Adele, så precis som Moontoon redan har skrivit, var det förvånansvärt bra. Lycka till i fortsättningen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg