Grevinnan Skrivet april 21, 2012 Anmäl Share Skrivet april 21, 2012 Om du också gillar pixlar och pärlplattor och har en fin platta du är stolt över, varför inte visa den här? Alla plattor är välkomna, stora som små. Jag börjar med en egen platta. Samus Aran från Metroid. :) Så, show me your bead stuff! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet april 22, 2012 Anmäl Share Skrivet april 22, 2012 Oj det var länge sedan jag grejade med pärlor. Kanske nåt jag borde prova igen. Jättesnygg Samus iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet april 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2012 Oj det var länge sedan jag grejade med pärlor. Kanske nåt jag borde prova igen. Jättesnygg Samus iaf :D Ja! Det tycker jag! Sen visa du den här! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet april 22, 2012 Anmäl Share Skrivet april 22, 2012 Jajamen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet april 23, 2012 Anmäl Share Skrivet april 23, 2012 så dålig dålig dålig på pärlplattor oh smått. D': GRYM samus aran grevinnan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Yaay, en pärlplattetråd! Najs Samus, Grevinnan! Stora grejer är alltid awesome att pärla! Jag har inte tillgång till mina pärlor längre (bara minipärlor), men här är ett hopkok av saker jag pärlat: 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Vem är den där grejen längst till höger som rullar på en boll? Jag har sett en cosplay av något liknande, men jag har ingen aning om vad det är. Red: Snygga pärleverk förresten :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet maj 1, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Vem är den där grejen längst till höger som rullar på en boll? Jag har sett en cosplay av något liknande, men jag har ingen aning om vad det är. Det ser ut som Katamari från Katamari Damacy. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet maj 1, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Jag har inte tillgång till mina pärlor längre (bara minipärlor), Gillar du mini bättre än de stora? :) Och vilka najs grejer du har gjort! Gillar gatukonsten! Jag blir alltid lika glad när jag ser pixelkonst på stan sådär. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Det ser ut som Katamari från Katamari Damacy. :) Åh. Tack så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Jupp! Det är Prinsen av Kosmos från Katamari Damacy! (Och så lite "rolig" trivia eftersom du säger att du sett cosplay av Prinsen, jag cosplayade Prinsen på Uppcon:06.. :D) Edit: Jag var lite för snabb med att posta och såg inte ditt andra meddelande Grevinnan! Jag började med minipärlor för att testa göra smidigare smycken (främst örhängen), men annars så gillar jag nog de större bättre. Aneldningen att jag inte har tillgång till mina stora pärlor längre är för att jag flyttade till USA i höstas och hade inte plats med hela samlingen i bagaget, fick bara plats med de små... :( Och tack! Jag gillar också pixelgatukonst i all dess form (vilket iofs är uppenbart XD), det jag satt upp finns (fanns iaf) i Lund, om man har vägarna förbi...! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet maj 15, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2012 Här kommer en liten morgon-platta. Nyaaa~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet maj 15, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2012 Söööt :D Nyan nyan~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet maj 20, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2012 Nuuu är den klar! Megaplattan Darth. Tänkte hänga upp den på väggen i en ram. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2012 Yaay, en pärlplattetråd! Najs Samus, Grevinnan! Stora grejer är alltid awesome att pärla! Jag har inte tillgång till mina pärlor längre (bara minipärlor), men här är ett hopkok av saker jag pärlat: Dom där är ju helt underbara! Yoshi och äggen över dörren(?) är ju sjukt coola! Snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juni 4, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2012 Så söt Nyan-cat, Grevinnan! Och häftig Darth Vader! Jag vill gärna se bild när han sitter i en ram, tycker det ser så fint ut när man ramar in pärlplattor (och ändå så orkar jag aldrig göra det själv, haha..). Jag tog fram mina minipärlor i går och gjorde ett miniprojekt, mindre variant av SNES-kontrollsörhängena jag gjort tidigare! Denna gången som födelsedagspresent till en kompis. Får se om hon kommer tycka om dem, jag blev i alla fall sugen på att göra ett eget par till mig själv en vacker dag..! Har med de gamla stora och en linjal på bilden för storleksjämförelse. :) Dom där är ju helt underbara! Yoshi och äggen över dörren(?) är ju sjukt coola! Snyggt! Tack! :) Yoshi är en av mina favoriter med, han är så fin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet juni 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2012 Åh! De små kontrollerna är ju jättesöta! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juni 9, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2012 Nuuu är den klar! Megaplattan Darth. Tänkte hänga upp den på väggen i en ram. :) grym! Vadet ftw!! =) Pärlplatteskapande har helt gått förbi mig, är ju perfekt medium för att återskapa pixelart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg