Pulshuvud Skrivet april 21, 2012 Anmäl Share Skrivet april 21, 2012 Halli hallå kära vänner, Jag håller på att flytta och har hittat en hel rös med gamla mangaböcker i min garderob som jag nu är ute efter att sälja. Alla böcker är i väldigt gott skick, de är alla lästa, men bara vid ett tillfälle och jag har varit väldigt noga med att ha kvar dem i bra skick. Vad jag har att erbjuda är: 1-42 Dragonball Z 1-21 One Piece 1-9 Ranma ½ 1-5 D.N. Angel 1 Love Hina 1 Yu-Gi-Oh! Kajika 1 Neon Genesis Evangelion Lär dig teckna Manga av Akira Toriyama Har även en del gamla nummer av tidningarna Shonen Jump, Manga Mania och serietidningen Dragonball Z: Shonen Jump Nr. 1-2 2004 Nr. 1-12 2005 Nr. 1-2 2006 Manga Mania Nr. 1-4 2003 Dragonball Z Nr.1-3 2003 Nr. 1-4 2004 Jag är väldigt angelägen om att bli av med de här grejerna så priserna är givetvis därefter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg