Mistoi Skrivet april 18, 2012 Anmäl Share Skrivet april 18, 2012 Hej! Vet inte vart jag skall starta denna tråden men jag undrar om det finns lite folk där ute som håller på mycket med cosplay? Skulle väldigt gärna vilja ta kontakt med någon som är intresserad osv. Skulle vart bra om ni har vart på event och liknande. Skall nämligen skriva ett repotage om just cosplay. Tack! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mistoi Skrivet april 23, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2012 Alltså, jag behöver inte träffa er "irl", tänkte bara ställa några frågor! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 hur mycket behöver man hållit på? hur många konvent har man behöft vara på? hur snyggt ska det va? du måste vara specifik om vilken slags cosplayer du söker efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Du kan ju prova ställa dina fårgor direkt här, så märker folk om de kan, och vill, vara med och svara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg