Snok3n Skrivet november 9, 2014 Anmäl Share Skrivet november 9, 2014 Skiss till en liten tävling på ett konstforum. Tanken var att det ska vara en enarmad ronin. Mer detaljer kommer utvecklas, gått i tankarna på göra honom till en samurai demon eller något. Är lite vilse såhär efter bara rusat ner min första ide/pose som jag kom att tänka på. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 Nej vilken häftig ;u; DU MÅSTE VISA DET FÄRDIGA RESULTATET! Och så vill jag tacka Sceleris för rastertipsen~ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 Sååå när kommer din debutshōjomänga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 Sååå när kommer din debutshōjomänga? Hoho, I'm flattered =u= Så snart jag orkar göra hela sidor och inte bara halva ansikten! Men jag har faktiskt funderat på att göra en liten parodimänga här på Anime.se, bara för skojs skull :3 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 ... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 ... Det här kan ju faktiskt bli rätt kul ju. MUAHAHA nejmen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet november 17, 2014 Anmäl Share Skrivet november 17, 2014 Hoho, I'm flattered =u= Så snart jag orkar göra hela sidor och inte bara halva ansikten! Men jag har faktiskt funderat på att göra en liten parodimänga här på Anime.se, bara för skojs skull :3 10/10 would read Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Nya platta, dags att rita igen, Jeff Bridges Speedpaint 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 15, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2015 Nya platta, dags att rita igen, Jeff Bridges Speedpaint The Dude abides! Härligt ämnesval, skickligt målat – i synnerhet som speedpaint! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet februari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2015 Det vore roligt att vara lika duktig som Snokfan! Jaja, när jag är rik kan jag be någon annan rita åt mig =n= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikmento Skrivet februari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2015 Se på fan, du blir bättre snabbare än jag sveper min öl! Riktigt snygg Ms. Hoshi! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet februari 8, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2015 Man får tacka och bocka så mycket, herr Mikmento! Era ord berör mig mer än vad ord kan uttrycka! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet mars 9, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2015 Jag har inte haft mycket för mig xD 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 10, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2015 Jäklar alltså, jag ser fram emot att se ditt utvecklingsdokument om, säg, fem år, Hoshi! (Komplimang typ "om du blivit så här bra nu, tänk då om några år till".) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erararara Skrivet mars 11, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2015 League karaktärer T.T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet mars 12, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2015 Awww, så glad jag blir! Jag försöker alltid bli bättre på något i varje bild, så det känns riktigt bra att höra att man blir bättre ;u; Jag får ta och göra ett sådant någon dag, det hade varit roligt! Jag tror jag är färdig... Första gången jag provar att göra bubblor ^-^; Oj då, hon saknar visst en högerarm! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Börjat måla lite tavlor, A2, akvarell, hade inte så många färger och är ganska mycket ett test än så länge. Kommer komma mera, gillar akvarell än så länge! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikmento Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Wooaaa.... den var snygg! 10/10! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet april 5, 2015 Anmäl Share Skrivet april 5, 2015 Space Adventure Cobra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixie Skrivet april 19, 2015 Anmäl Share Skrivet april 19, 2015 Försöker mig på någon form av semi-realism. Speed painting i Sai.. så svårt att rita människor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet april 20, 2015 Anmäl Share Skrivet april 20, 2015 Kul att se hur alla utvecklas! Var ett tag sedan man postade, senaste jag gjort iaf: http://fav.me/d8plzgt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixie Skrivet april 20, 2015 Anmäl Share Skrivet april 20, 2015 Kul att se hur alla utvecklas! Var ett tag sedan man postade, senaste jag gjort iaf: http://fav.me/d8plzgt wow häftig stil du har :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 9, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2015 Tänkte att jag äntligen skulle damma av ritplattan jag fick av brorsan för några månader sedan.. efter ett par dagar av lära mig hur plattan fungerar och hur Paint tool SAI fungerar, och efter många tutorials och tips från youtube, så började jag på en "seriös" målning. Den ser lite efterbliven ut på vissa ställen, men annars är jag nöjd.. Den är baserad från en "lär dig teckna manga" bok, men använde helt andra ögon, och målar stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg