Snok3n Skrivet maj 30, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2014 Frihands sketch från morgonens uppvärmning, blir nog att arbeta vidare på denna 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Istället för att fokusera på att göra linjerna och ansiktet fina och rena så kladdade jag bara ihop något för att prova en ny sak med färgläggningen xD 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juni 2, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2014 Färdigställt senaste veckornas skisser: http://fav.me/d7jz6r2 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Kliade lite i fingrana efter att jag kört igenom Dark souls, så jag snickra ihop denna. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet juli 27, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Så mycket skillzzz()hh här i tråden! O///O <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet augusti 14, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2014 Tycker inte jag är bra på att rita men bestämde mig för att testa rita något och det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. http://www.anime.se/bilder/o/oPg3.jpg Vad jag försökte rita av: http://www.anime.se/bilder/m/mGWf.jpg Jag vågade inte börja rita på huvudet och riskera att jag förstör bilden så jag stannade, får se om jag bestämmer mig för att fortsätta en annan dag. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet augusti 14, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2014 Tycker inte jag är bra på att rita men bestämde mig för att testa rita något och det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. http://www.anime.se/bilder/o/oPg3.jpg Vad jag försökte rita av: http://www.anime.se/bilder/m/mGWf.jpg Jag vågade inte börja rita på huvudet och riskera att jag förstör bilden så jag stannade, får se om jag bestämmer mig för att fortsätta en annan dag. Tips om du nu inte vill teckna direkt på originalet är att lägga ett nytt papper ovanpå din teckning och fortsätta att rita resten av figuren på det nya istället : ) Går lätt att sätta ihop till en hel bild i ett redigeringsprogram senare. Bra jobbat! : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet augusti 16, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2014 Praise me senpai, jag har blivit bättre på skuggor xD Extremt besviken över hur blänket i håret och hennes ögon blev i slutändan, dock, men det är bara att försöka igen :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet augusti 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 Praise me senpai, jag har blivit bättre på skuggor xD Extremt besviken över hur blänket i håret och hennes ögon blev i slutändan, dock, men det är bara att försöka igen :3 Hon är så SOET! *////* och bara skuggor? Tycket det mesta i bilden pekar på hårt slit med pennan! Ruskigt fint - och paletten är GULD! Så kul att se tecknare utveckla sitt bildspråk - det går så snabbt!! x'//3 *senpai vänder dig ryggen och torkar bort en tår* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 Tack så himla, himla mycket, senpai!~ *gråter av stolthet* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 något litet jag just blev klar med hahaha..... måste se om code lyoko .... var tvungen att ta en skärmbild av bilden xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet augusti 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 Skärmavbild 2014-08-19 kl. 00.00.21.png något litet jag just blev klar med hahaha..... måste se om code lyoko .... var tvungen att ta en skärmbild av bilden xD SHiny! *///* Gillar figuren till höger i bild - ser sådär lagom mystisk ut. Gillar't! x3' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 19, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 SHiny! *///* Gillar figuren till höger i bild - ser sådär lagom mystisk ut. Gillar't! x3' hehe japp det är min shiny greninja masanari och min starter jogenki från pokemon y xD eeeeeh figuren till höger ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet augusti 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 hehe japp det är min shiny greninja masanari och min starter jogenki från pokemon y xD eeeeeh figuren till höger ? AAH, förlåt! Menade din fantastiska Greninja förstås! :-) Skrev det i en annan tråd men är ju nästan alltid någon generation bakom när det gäller Pokémon så jag hade ingen koll på hur Froakie utvecklades - men nu vet jag bättre minsann! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 19, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 AAH, förlåt! Menade din fantastiska Greninja förstås! :-) Skrev det i en annan tråd men är ju nästan alltid någon generation bakom när det gäller Pokémon så jag hade ingen koll på hur Froakie utvecklades - men nu vet jag bättre minsann! ^^ haha ok xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 1, 2014 Anmäl Share Skrivet september 1, 2014 Jag har börjat utveckla mitt arbete vad gäller hår ytterligare! :D Än är jag inte där jag vill vara, men ett steg på väg är jag! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet september 10, 2014 Anmäl Share Skrivet september 10, 2014 Vackert, blir ju sugen på måla fanart själv också! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 11, 2014 Anmäl Share Skrivet september 11, 2014 Du tycker? :D Tack så mycket! Du borde absolut göra mer fanart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 23, 2014 Anmäl Share Skrivet september 23, 2014 Nu är jag nöjd. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet september 23, 2014 Anmäl Share Skrivet september 23, 2014 Frihands sketchande, ganska nöjd! :3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 24, 2014 Anmäl Share Skrivet september 24, 2014 De ögonen och den näsan, herregud Snoken att du inte att du inte står utställd i Frankrike än *-* Någon annan som minns lilla Shiori Misaka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet september 30, 2014 Anmäl Share Skrivet september 30, 2014 Här kommer en liten animation från vad som åstadkoms en sen måndags kväll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 11, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2014 I sense some serious skills. Min senaste bild, skuggorna är ett av det sämsta jag gjort samt vingen, men jag gillar hennes ansikte~ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet november 6, 2014 Anmäl Share Skrivet november 6, 2014 Ritat till och från på en webbserie =) : http://rainydaysunshine.deviantart.com/art/Hello-Internet-01-488031905 http://rainydaysunshine.deviantart.com/art/Hello-Internet-02-492953888 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 8, 2014 Anmäl Share Skrivet november 8, 2014 Så roligt! Du får göra mer c; För första gången på länge ritade jag traditionellt (som inte är kladd i skolböckerna) och för en gångs skull är det syskonkärlek som porträtteras och inte romans /hehe/ Ganska hardcore fanart eftersom det aldrig skulle hända i "verkligheten" xD Men jao, det börjar ju bli vinter på riktigt nu så det är dags för Snusmumriken att bege sig söderut c: Helt färdig är den inte än, menmen ^-^; 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg