nanachan Skrivet april 14, 2012 Anmäl Share Skrivet april 14, 2012 Jag har haft en stor vårstädning och rensat upp bland mina prylar. Säljer här sånt som jag inte längre använder och prylar som bara står och dammar. Kommer uppdatera senare med lite mer prylar~ Frakt är inte inkluerad! Betalning sker till min swedbank konto. Går också bra med paypal. Alla varorna skickas från Stockholm. Alla mangaböcker på bilde ovan är på japanska. Alla bäcker är i bra skikt Nodame Cantabile vol2 - 20kr Skip beat vol 1, 3, 4 ,5 -20kr Sugar Sugar Run vol 1-5 -100kr för alla Chobits vol 1 - 25kr Gakusen Alice vol 5 - 20kr School Rumble vol 22 - 20kr Momoiro Private High school (bara en volym) - 20kr Alla manga böcker ovanför bilden är på engelska. Böckerna är i gott skikt. Naruto vol 1, 3 - 20kr Loveless vol 2 - 20kr Gravitation vol 2, 3, 4,5,7, 8 - 20kr/st (Gravitation böckerna har någon kanstött men ändå i gott skikt.) Tidningarna är alla på japanska. Alla tidningar är i gott skikt. Vissa tidningar medföljer affisher. Animedia 2005 nr 2,4,5,6,7,8,9 - 30kr/st Cosplay smycke från Tsubasa Chronicle Har aldrig använt den, så helt ny! Pris: 40kr Fulltmetal Alchemist halsband smycke Använt en gång så i mycket gott skikt. Pris: 40kr Gravitation Kortlek Helt ny och den är hel. Pris: 50kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg