Seileme Skrivet april 12, 2012 Anmäl Share Skrivet april 12, 2012 Hej!Jag tycker att serien K-on är jättebra och undrar om någon vet någon bra svensk sida som säljer serien på DVD? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 12, 2012 Anmäl Share Skrivet april 12, 2012 T.ex här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 12, 2012 Anmäl Share Skrivet april 12, 2012 Hm... 800 pix var lite väl magstarkt... Min plånbok sprang just och gömde sig och hotar med uppsägning om jag ens tänker i de banorna mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 13, 2012 Anmäl Share Skrivet april 13, 2012 Hm... 800 pix var lite väl magstarkt... Då kanske en samlingsbox är mer intressant: amazon.co.uk eller axel 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 13, 2012 Anmäl Share Skrivet april 13, 2012 Jo, jag har ju inga problem att handla från nätet och amazon är ett bra ställe som funkar utmärkt. Det där priset var klart bättre och en samlingsbox är att föredra än spridda utgåvor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg