Japs Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Tittade på Naruto avsnitt 16-17 igår och blev inspirerad till att göra lite fanart. Jag brukar ju normalt inte göra fanart, speciellt inte CG' ade såna heller. Hursomhelst så har jag en bild av allas vår Uzumaki Naruto ni kan titta på! ;) Demon Fox Naruto: Från skiss till cg: Skiss - Trace - Colomapp - Naruto Colored - Colored, with background - Colored, added effects (finished) Som vanligt är det fritt fram att kommentera! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Fint. Det är något i dina teckningar som gör alla lika... Hösttävlingen börjar så fort jag har skrivit klart den efter min återkomst från skolan. Forehead, Zaphod och Hellsinger är de nya dommarna att muta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 ah, härlig bild, somsatan! dock inte sett naruto, bara läst ^-~ hm, de nåt som gör att ja gillar hans söta små händer mest på hela bilden faktiskt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Väldigt snyggt :) fint med att du har visat hur du har gått tillväga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Snygg! nästan lik på pricken. Fanart är den bästa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Riktigt snygg, fångar verkligen den rätt känslan. Fyller även till viss mån upp mina kåta små pojkdrömmar om att Naruto skall gå bärsärk och slaktar alla! Speciellt en viss irreterande flicka med rosa hår... Nej, men seriöst så är jag gravt imponerad. Fast det var egentligen inte bilden som var det bästa, utan att man kunde se hela proccesen i hur du skapade den. "Väldigt" discovery channel och det uppskattar jag =). Jag gillar speciellt skuggningen på håret. Du har ärat orginalet =). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hideki Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 verkligen bra. tummen upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Mycket fin, liknar verkligen Naruto. Han ser mycket farligare ut än i avsnitt 16-17, riktigt berserk ^^ Det jag tycker ser lite konstigt ut är håret, för...mycket? Jag brukar ju normalt inte göra fanart Då får du börja göra det =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 fan va snygg! jag säger det igen... DU är grymt bra på kläder och kläd veck... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Mycket fin bild Japs :) Fortsätt så! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 kan nog bara hålla me dom andra...förbannat snyggt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 riktigt snyggt japs! hans högra hand (vänster sett från oss dvs) ser dock något konstig ut. sen som någon sa så kanske det var lite för stor kallufs, och skuggningen på den var inte den snyggaste. annars en riktigt fin bild ^^ kul när det läggs ner lite mer jobb på bakgrunden också (se och lär zaffe ;]). det var även kul att se hur du arbetade, snyggt jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 (se och lär zaffe ;]). åhh nej, du inser inte hur stort du har gjort japs ego!!! nu får jag aldrig sluta höra om det! har dock gjort backgrund förr i tiden http://www.home.no/zaffe/Sv-studios/Cg-Images/End_here.jpg Långt innan anime.se's tid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Jag gillar den där bilden med Wolverine eller vad det nu är. Det är sådan typ av teckningar man vill se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 ^^ ah, snitsigt snitsigt. varför slutade du egentligen? för ivrig att visa skapelsen? även om det kanske inte är bakgrunden man kollar på mest så blir det för tomt utan någon, snälla snälla, börja att göra dem igen ^^ det må ta lång tid, men det är ju verkligen värt det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg