ryoustyle Skrivet april 3, 2012 Anmäl Share Skrivet april 3, 2012 Rensar nu ut hela min mangasamling!! Bor i Göteborg så är redo att träffa med köpare för att underlätta med frakten, annars står köparen för full frakt. Alla betalningar går via mitt nordea konto. UPPDATERAD MED LÄGRE PRISER! Engelska Angel Sanctuary vol.1 10:- Japanska Death note vol.12 20:- Svenska Chobits Vol.2, 3, 4, 5, 7, 8 5kr/st DN Angel Vol 1&2 5kr/st Fushigi Yuugi 1-15 5kr/st Kamikaze kaito Jeanne vol.5 5:- Kare first love Komplett serie 1-10 5kr/st Kill me kiss me komplett serie 1-5 5kr/st Love Hina vol.1 5:- Naruto vol.1-2 5kr/st Princess Ai vol.1 5:- Snow Drop vol.1-5 5kr/st Time stranger Kyoko (Vol 2&3) Ena hörnet på del 2 är lite vikt annars inga andra ytliga skador 5kr/st Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet april 3, 2012 Anmäl Share Skrivet april 3, 2012 Vem är snow drop skriven av? iså fall intresserad av att köpa alla kanske kan få pruta lite :P Är fushigi yuugi komplett? är i så fall intresserad av att köpa de förutom 1:an som jag redan har.... :P När är minifusion? ( extra fråga , är det i gbg) :P Mvh Jozssan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryoustyle Skrivet april 3, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2012 Vem är snow drop skriven av? iså fall intresserad av att köpa alla kanske kan få pruta lite :P Är fushigi yuugi komplett? är i så fall intresserad av att köpa de förutom 1:an som jag redan har.... :P När är minifusion? ( extra fråga , är det i gbg) :P Mvh Jozssan Hejsan! Snowdrop är en koreansk manga skriven av Choi Kyung-Ah. Tyvärr fattas det de tre sista böckerna i serien av Fushigi Yuugi : ( Det är nu i helg, 7 april i Göteborg http://www.facebook.com/events/251961111538154/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryoustyle Skrivet april 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2012 Uppdaterad med många lägre priser, nu all svensk manga för 5 kronor styck! Sen engelska och japanska mangan nedsänkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg