bjorn88 Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 (redigerade) Hejsan Jag har massor utav mangaböcker som jag inte gör med så tänkte att de säkert kan glädja någon annan. Alla böcker är i sprillans nytt skick. De böcker som är lästa, är lästa max en gång. Böckerna har stått förvarade på en enskild hylla i min garderob där varken damm eller solljus har kunna gjort dem fula. Så de är som sagt i nyskick. Jag har följande böcker som säljes. "Böckerna jag säljer är på svenska" Dragon Ball: Komplett samling bok 1-42 One Piece: Bok 1-12 Keroro: Bok 1-11 Priser Dragon Ball: 800 kr One Piece: 200 kr Keroro: 250 kr Hämtas i uppsala eller skickas med posten, köparen betalar då frakt. Vid skickning utav böckerna så gäller förskottsbetalning. Har ni frågor så är det bara att maila. Redigerad maj 31, 2012 av bjorn88 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjorn88 Skrivet mars 23, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2012 Billigare vid köp av fler serier eller så kan ni komma med bud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjorn88 Skrivet april 12, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2012 uppdaterat då lite böcker blivit sålda samt att priset är sänkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjorn88 Skrivet maj 2, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2012 Uppar tråden då jag sänkt prisena på böckerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet maj 18, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2012 Är det alla 1- 44 one piece du säljer? vad vill di ha för hela bunten iså fall? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjorn88 Skrivet maj 31, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2012 Är det alla 1- 44 one piece du säljer? vad vill di ha för hela bunten iså fall? :) Hejsan jag har redan sålt böckerna 13-44. Så böckerna jag säljer är 1-12 för 200 kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjorn88 Skrivet maj 31, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2012 Har sålt lite till så uppar då jag redigerat texten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndySan Skrivet februari 12, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2014 Hej! Har du fortfarande kvar vol 1-12 av One Piece? I så fall är jag intresserad av att köpa! Bästa hälsningar AndySan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jesperstjerna Skrivet februari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2015 Hej jag skulle vilja köpa dina dragonball böcker, bor i uppsala så när kan komma och hämta dem samt betala. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jesperstjerna Skrivet februari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2015 Mitt telefon nummer är 0761453909 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2015 Hej jag skulle vilja köpa dina dragonball böcker, bor i uppsala så när kan komma och hämta dem samt betala. bjorn88 har inte loggat in sedan maj 2012. Om du vill ha böckerna så kanske det här är ett alternativ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg