Sceleris Skrivet februari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2012 1. Hata dig själv 2. Gör dåliga saker 3. Främliggör din familj 4. Förråd dina vänner 5. Älta dina problem 6. Ingå meningslösa relationer 7. Koncentrera dig på dina brister 8. Tro vad massmedia säger 9. Övertyga dig själv om att livet är poänglöst 10. Bemöda dig med andras problem 11. Förstör vackra saker 12. Bli masochist 13. Bli drogmissbrukare 14. Anpassa dig till andras förväntningar 15. Önska dig fysiska ägodelar 16. Begär makt och rikedom 17. Ifrågasätt dina beslut 18. Förstör någon annans drömmar 19. Låt småsaker störa dig 20. Skratta åt barns okunnighet 21. Köp negativ konst 22. Försumma ditt fysiska utseende 23. Gör dina förväntningar ouppnåeliga 24. Slösa tid 25. Håll dig med ett otillgivet husdjur 26. Låt dig tvingas in i obehagliga situationer 27. Erhåll ett förakt för mänskligheten 28. Var skenhelig 29. Bli en cyniker 30. Gå med en kult (Källa.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2012 24. Slösa tid Done. En trettiondelsväg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet februari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2012 2. Check 5. Check 6. Check 10. Check 17. Check 19. Check, check och gjort i överkant 24. Check 26. Check 27. Räknas försämrad människosyn? isånnafall check 29. På god väg.. så Check Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2012 21/30. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Check på 17 punkter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Bara 8-10 av 30 för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2012 Jag kan endast säga att jag passar in i fyra av dessa punkter. Inte helt illa. Om detta är en tävling vem som kan samla in mest poäng har jag inget problem med att förlora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 2. Gör man något i listan, så är det ett ja, så... 3. Bara morsan ...och jag skulle må mycket sämre om jag inte gjorde så. 5. Check. 7. Check. 10. Eh... Det är ju inte nödvändigtvis en dålig sak. Det kan tvärtom vara väldigt positivt. 15. Check ...men är det verkligen en brist? 16. Check and dubbelcheck! ...och varför vore det nödvändigtvis vara dåligt? 17. Check. Inte nödvändigtvis dåligt, beroende på grad och situation. 19. Check. Inte nödvändigtvis dåligt, beroende på grad och situation. 20. Huruvida jag gör det, samt om huruvida det är dåligt, beror på vad man menar med "skrattar åt". 22. Check. 24. Check and dubbelcheck! 31. Kolla igenom listor på hur man blir olycklig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg