Herman Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 Tjenare jag säljer 2 stycken Bleach svärd som jag har importerat från USA det är dekorativa svärd men båda är ruggigt vassa. Första Svärdet är Hyourinmaru Handmade Lite Info om svärdet Längd: 106 cm Klingas längd: 75 cm Klingan: 1060 Kolstål, väldigt vass, handgjord, full tang tsuka(handtaget): rocka skin och silke handskydd: metall ingår: svärd, ställ, svärdpåse,katana rengörings kit. Pris: 1000kr P.O.K Det andra är Tensa Zangetsu Bankai Handmade Info om Svärdet Längd:104 cm Klingas längd: 71 cm klingan: 1060 kolstål, väldigt vass,handgjord, full tang tsuka: rocka skin och silke handskydd: metall Ingår: svärd, låda, svärdpåse Pris:1000kr P.O.K Vid intresse kan bilder ordnas, skicka ett PM *Affär kan ske både i Stockholm och Göteborg * Förskottsbetalning till bankkonto. * Inga byten. * Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. * Frakt tillkommer om inget annat anges. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 Är inte intresserad av köp, men vore kul att se hur dessa svärd ser "på riktigt." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg