Joa Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jodå minsann! >:D Då tänkte jag även HÄR berätta att jag tillsammans med polarn Crea (Håkan) står med vårt butiksprojekt OjisanYa på Närcon 2004 nu till helgen (27-29/8 ) och säljer anime/mangaprylar. Närcon 2004 är då i första hand ett spelkonvent men har med sitt samarbete med Crux Anime (den lokala anieföreningen) en animedel med bla filmvisning, cosplay osv. C U there! =) // Joa & Crea Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Varför la du den inte här först om jag får fråga.. Det här fest personer kollar angåande såna här saker.... Och att du jiddrar med petus är väl inte min sak men jag säger bara deta att dubbel postings och tre reklaminlägg på samma sida är väldigt störande.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Hellsinger: Det är enbart att bita ihop för Joa har inte brutit mot några regler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 jag kommer å hälsar på då jag aldrig varit på närcon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg