Tzusuki Skrivet februari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2012 Hej! Jag är totalt ny här men är så glad att jag hittat hit. Är en annan Otaku, som de flesta men märkt att det e dyrt. Ehemm.. Hur som haver, jag är intresserad av att köpa lite prylar. Anime :: Berserk Samurai Champloo Durarara Gravitation Kuroshitsuji (Black Butler) Hellsing Cosplay :: (Är en Gothic Lolita by heart) Efter söker dessa :: Edward Elric från Fullmetal Alchemist. Ishida Uryuu från Bleach Summoner Yuna från Final Fantasy X Sedan efterlyser jag allt I gothic lolita kläder. (Har medium i storlek, Byst 92, midja 77 och stuss 98) Spel :: PlayStation 2 Silent Hill: Shattered Memories Fatal Frame Fatal Frame 2; Crimson Butterfly Fatal Frame III: The Tormented Ico Shin Megami Tensei: Persona 3 (FES) Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 Forbidden Siren 2 Yakuza Xbox 360 Assassins Creed 2 Assassins Creed; Brotherhood Bayonetta Bioshock Dead Rising Dragon Age: Awakening (Expansion) Dragon Age: 2 F.E.A.R Left for dead 2 Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 Är ni intresserade är det bara att skicka mig ett PM. Tack! ~Tzuki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet februari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2012 Jag har ett inplastat exemplar av Fatal Frame II: Crimson Butterfly till PS2. Tyvärr är det NTSC så du behöver en chippad konsol för att spela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 4, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2012 Berserk Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 Forbidden Siren 2 Har detta. Berserk är importerad från USA och kräver region 1 eller regionfri dvd-spelare. Spelen är Europeiska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzusuki Skrivet februari 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2012 Har detta. Berserk är importerad från USA och kräver region 1 eller regionfri dvd-spelare. Spelen är Europeiska. Synd att Berserk va reg 1. Vad skulle du ta för spelen om du sålde dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg