Minegenbamse Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Hej! Jag undrar om det går att få tag på denna nyckelring från någon svensk butik. Har letat förgäves.. http://www.amazon.co...7925017&sr=8-12 Frakten från amazon låg på strax över 300kr.. Lite mycket tycker jag när själva nyckelringen kostar 40kr. Skulle bli väldigt glad för lite hjälp :) Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Frakten från amazon låg på strax över 300kr.. Lite mycket tycker jag när själva nyckelringen kostar 40kr.Det låter väldigt konstigt. Om man beställer en bok från Amazon brukar det bara kosta runt 7-8 dollar. Kan du ha råkat välja något onödigt dyrt expressalternativ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Minegenbamse Skrivet januari 30, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Kan endast välja standard shipping (10-20 dagar). Tycker inte jag gjort något konstigt. Tog en screenshot men vet inte hur jag ska visa den. :p Det står i slutet av processen när man ser hela beställningen innan man skickar iväg den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Den finns på Ebay för $5.49 + $4.38 i frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Frakten från amazon låg på strax över 300kr.. Lite mycket tycker jag när själva nyckelringen kostar 40kr. Den där nyckelringen säljs inte av det riktiga Amazon, utan en "Amazon Seller", vilket jag tror är tredjeparts-återförsäljare som, i utbyte mot att få använda en av världens största shoppingsajter, måste gå med på Amazons villkor och regler. Jag vet inte hur det fungerar exakt, men de kan tydligen sätta sina egna fraktkostnader. Just den länkade måste avsky internationell frakt: de skickar endast till Europa om de får 35 USD per beställning plus 8 USD per artikel! (Kanadensare kommer undan med 25 + 8x USD. Amerikaner får betala ynka 7 USD per beställning plus 2 USD per viktpund.) Så, ja, då är nog Ebay bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sushi-cat Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Gullig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Minegenbamse Skrivet januari 31, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Tack för svaren! Ebay verkar mycket bättre. :) @Sushi-cat Visst är den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Minegenbamse Skrivet januari 31, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Hmm.. lite problem vid Ebay konto skapandet.. :p Väljer jag sverige i land listan bytar den automatiskt till United Kingdom.. Det funkar att välja andra länder. Kan någon testa och se om det händer samma sak? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg