Sussuke Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 jooo, tuneringarna e lungt roligast och leka med nalle puh ^^. Inget går upp emot den goa gamla klassiska nalle puhlåten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Jag orkade aldrig klara det, tyvärr. Fastnade på en av de sista bossarna. (Demonen som har fastnat i en vulkan.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 ok då ee du precis vid slutet sen ska man neri ett hav av erhm nothing kol svart över allt och så den där galningen som nu råkat muteras till ett as sjukt super monster :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Vet inte riktigt vad jag ska göra på Kingdoms hearts nu. Har räddat Kairi och det har kommit mycket svårare heartless överallt. Finns nån svår boss i alladins värld som attackaerar en då man flyger med mattan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 mm den ja det finns en walktrough som jag letar efter som det står hur man kommer till Nya världar! exempel Muses slot XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 *REVIVAL!* Någon som spelat KH:Chains of memories (Jag importerade det ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg