Marbil Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Jag är en nybörjare när det gäller amv men har skapat 2st. Den ena är en Highschool of the dead action amv och den andra är Clannad romance amv. Skulle gärna vilja ha lite feedback från dem så man vet vad man kan göra bättrexP För dålig för att ha kvarxD och 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 4, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2012 Har inte sett andra för att undvika potentiella spoilers, men första var väldigt trevlig, något att tänka på att om du ska synka rösterna se till att det är en kille som pratar när det är en manlig sångare i låten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet januari 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2012 Jo tänkte också på det. Tyckte jag lyckades bättre med det på den andra amv:n. Men se den inte om du inte har sett klart animen^^. Det var inte heller tänkt att synka en manlig sångare med en tjej men råkade bli så ändå, misstag av migxP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avi Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Marbil, Håll utkik efter video utan logotypen kanalen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet januari 14, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2012 Jo det är ett bra tips, dock så var animen ny när jag gjorde den så det fanns inte så många torrents att ladda ner ifrån:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avi Skrivet januari 15, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2012 http://amvnews.ru/in...es&in=cat&id=15 Försök att placeraklippethär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...