Marbil Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Jag är en nybörjare när det gäller amv men har skapat 2st. Den ena är en Highschool of the dead action amv och den andra är Clannad romance amv. Skulle gärna vilja ha lite feedback från dem så man vet vad man kan göra bättrexP För dålig för att ha kvarxD och 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 4, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2012 Har inte sett andra för att undvika potentiella spoilers, men första var väldigt trevlig, något att tänka på att om du ska synka rösterna se till att det är en kille som pratar när det är en manlig sångare i låten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet januari 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2012 Jo tänkte också på det. Tyckte jag lyckades bättre med det på den andra amv:n. Men se den inte om du inte har sett klart animen^^. Det var inte heller tänkt att synka en manlig sångare med en tjej men råkade bli så ändå, misstag av migxP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avi Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Marbil, Håll utkik efter video utan logotypen kanalen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet januari 14, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2012 Jo det är ett bra tips, dock så var animen ny när jag gjorde den så det fanns inte så många torrents att ladda ner ifrån:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avi Skrivet januari 15, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2012 http://amvnews.ru/in...es&in=cat&id=15 Försök att placeraklippethär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet maj 31, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2012 Har gjort en ny "horror" amv av animen Another som jag ville dela med mig^^ Har tagit del av feedbacken jag fått så får hoppats att det har blivit förbättringar:P 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet september 8, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2012 Animen är black rock shooter och låten är comatose av skillet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 9, 2012 Anmäl Share Skrivet september 9, 2012 Animen är black rock shooter och låten är comatose av skillet [media=] [/media] Bra AMV! Kul att det finns fler här på forumet som gör AMVs. Jag gjorde en ny igår. Kolla gärna in den om du har tid, den finns i Youtube-tråden. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet september 12, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2012 Din 5cps amv:n var nice men tycker specielt om Nichijou amv:n!xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 10, 2012 Anmäl Share Skrivet december 10, 2012 Tjo, här är min senaste AMV! Jag blev inte så nöjd med denna men Marbil tyckte jag skulle posta den här ändå. Hoppas ni gillar den. 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet december 22, 2012 Anmäl Share Skrivet december 22, 2012 Har inte jobbat med just AMV eller ASMV på snart ett år nu. Men jag tänkte göra en om jag bara får tid sen på serien Sword art Online. Är så förälskad i den serien så måste göra något fint för att ge den ett bra avsked från mig genom tiden jag följt den. Dock inget jag vågar lova. Men i vilket fall så tänkte jag dela denna: Hade fler innan, men Youtube är ju bra på att plocka bort copyright. Hade ingen backup & Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiCh4n Skrivet januari 18, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2013 Hi guy!jag är rättså nybörjan på att gör AMV Och på forumet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet april 26, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2013 Kul att se att det är några andra som har postat här, keep them coming!^^Här är den senaste amv jag gjort och som ska vara ett försök till en anime mix. Amv:n innehåller 27 olika anime och låten är Some Nights av Fun.. Både bra och dålig kritik uppskattas!^^ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet augusti 7, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2013 Här är den nyaste amv jag skapat och jag tror detta blir min åttonde. Amvn är sommarinspirerad och är gjort av låten Year of Summer av Wildstyles. Kan inte säga att jag är en direkt fan av hardstyle men denna låt passade bra till temat av amvn och hardstylen i låten är ganska mild. Hursomhelst, tycker att den blev ok iallafall. Kritik är alltid välkommen(både bra och dålig!^^) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 31, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2014 Eftersom mina projekt aldrig tycks bli färdiga på grund av brist i tid och motivation så slog jag ihop alla mina halvfärdiga AMVs till en AMV. Dom är gjorda mellan 2012 och 2014. Får se om jag orkar göra klart någon AMV när det finns tid och motivationen att göra en börjar hitta tillbaka. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet mars 31, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2014 kul, inte sådär jätteinsatt i amv:s. Men bra musik och anime är ju alltid trevligt =) Soleher, vad är det för anime som startar 2:00? Såg snygg ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 21, 2014 Anmäl Share Skrivet april 21, 2014 Soleher, vad är det för anime som startar 2:00? Såg snygg ut Om du menar den som startar 1:37 (och spelar förbi 2:00) så är det Garden of Words av Makoto Shinkai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet maj 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Denna amv tog myyyyycket längre tid att bli klar med än vad den borde ha gjort! Tror jag började med denna en månad efter det att animen hade slutat, men eftersom jag är bland dem lataste personerna i världen har den inte blivit klar tills nu-_-.Aja, tycker den blev ok iallafall! Låten är ganska uttjatad i samband med denna anime, dock var den ganska ny när jag började med den^^. Kritik är alltid välkommen(både bra och dålig!^^) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Den är riktigt grym Marbil, bra jobbat!Jag har funderat på att göra AMV's själv men jag har aldrig kommit igång :/Men nu blev jag inspirerad! så vi får se ;) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Jag älskar att göra amvs, jag älskar att se på amvs, och jag älskar era! c; Håller just nu på med en amv till "Jag Kommer" av Veronica Maggio, fast med ett annat budskap ^-^; Är det okej om jag lägger upp den jag laddade upp senast? owo http://www.youtube.com/watch?v=8GDB7BO-6YA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet maj 18, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 Den är riktigt grym Marbil, bra jobbat! Jag har funderat på att göra AMV's själv men jag har aldrig kommit igång :/ Men nu blev jag inspirerad! så vi får se ;) Tack så mycket och roligt att du blev inspirerad!:D Jag tycker absolut att du ska testa göra en amv! Det är riktigt j#¤*a roligt när man väl börjar få in det!^^ Jag älskar att göra amvs, jag älskar att se på amvs, och jag älskar era! c; Håller just nu på med en amv till "Jag Kommer" av Veronica Maggio, fast med ett annat budskap ^-^; Är det okej om jag lägger upp den jag laddade upp senast? owo http://www.youtube.com/watch?v=8GDB7BO-6YA GRYM AMV! Musiken passade perfekt med scenerna, perfekt timing och snyggt editerat! Bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 18, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 Tack så jättemycket, Marbil, jag är glad att du gillade den x'3 Om jag ska vara ärlig tycker jag att jag är helt hyfsad med tanke på den stora detaljen att jag bara har iMovie att jobba med. Jag kan verkligen inte använda något annat program, för min dator är för gammal! Önskar att jag hade Sony Vegas. Tänkte jag kunde lägga upp den här också, provade något nytt och fick rätt bra feedback. Dock kan till och med jag själv tycka att jag överdrev lite med audion där ;) http://www.youtube.com/watch?v=lWC93FgZzOM MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet maj 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2014 Har ingen som helst erfarenhet av iMovie så har ingen aning om hur den är. Men om jag skulle gissa så är det kanske ungefär som windows movie maker?:S Jag kör på Sony vegas och det flyter på fint. Har dock funderat lite på att testa adobe after effects också! MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI. Haha, jag blir smickradxP men skulle inte säga att mina amv:s är bättre än dina, så jag har nog inte så mycket att lära ut!;PBtw testa att posta dina amv på lite andra anime forums för att få lite view boost! Om sedan folk gillar dem så sprider sig dina amv fortare;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Har ingen som helst erfarenhet av iMovie så har ingen aning om hur den är. Men om jag skulle gissa så är det kanske ungefär som windows movie maker?:S Jag kör på Sony vegas och det flyter på fint. Har dock funderat lite på att testa adobe after effects också! Haha, jag blir smickradxP men skulle inte säga att mina amv:s är bättre än dina, så jag har nog inte så mycket att lära ut!;P Btw testa att posta dina amv på lite andra anime forums för att få lite view boost! Om sedan folk gillar dem så sprider sig dina amv fortare;) iMovie är som Movie Maker fast tar bara mp4, mv4 och mov-formaten, plus att man inte får importera för stora filer med för bra kvalitet för då får man vänta några dagar :L Enda bra grejen är väl att det är lätt att hantera och man behöver inte spara. Dina är bättre än mina! Om detta beror på program eller erfarenhet kan jag inte säga, men jag gillar i alla fall dina amvs och det är det som räknas c: Jag känner mig smått lockad att sprida dem, men jag vet inte riktigt i vilken tråd de skulle passa i D: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg