Kageboshi Skrivet januari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2012 Tjo o/ Kikat runt lite och som jag fattat det så är inte Last order i tryck längre. Letar nu efter nummer 7 i denna excellenta serie. Nån som vet vart jag kan köpa den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet januari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2012 Det enda stället kan komma på vore väl Ebay? Det verkar som att en stor del av Alita-böckerna har gått ur tryck, vilket är lite synd då jag rätt nyligen bestämde mig för att börja läsa denna serie. Första boken fick jag tag i, men sedan var det tji. Så jag kan bara hoppas att Viz (eller någon annan utgivare) bestämmer sig för att trycka upp böckerna på nytt i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2012 Viz ser ut att fortfarande ha dem i sin egen onlineshop, men just nr 7 kostar 59 dollar ._. http://store.viz.com.../1421504332.htm De ser ut att ha från 8 och uppåt i normalpris fortfarande. Amazon har dem också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet januari 1, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2012 *host* 409:- (med kursen just nu) känns rätt mäktigt att betala. 262:- verkar vara det biliigaste jag kan hitta för just nummer 7... Hmm, ska nog köpa på mig de andra medan de finns i lager. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg