Dark-Zakiya Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God Jul Till er alla på anime.se -UPDATE- Vad fick ni i julklapp ? jag fick Motion cykel långfillsingar 2 choklad askar en vas med godis på gurkan skoboddar kloklippare för katterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God jul! Edit: I julklappsväg fick jag en summa kontanter, kläder och underkläder, en necessär, ett 16GB USB-minne och några trisslotter. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God Jul! Hoppas alla får det dom önskat sig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God Jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God jul på er! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet december 24, 2011 Anmäl Share Skrivet december 24, 2011 God Jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 God Jul alla forumiter! Hoppas att ni har haft en riktigt skön dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 God Jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 Julklappar: HTC Sensation XL Panasonic rakapparat 1500kr kontant Trisslotter Godis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 Två par mångfärgade sockor av min lillasyster. 30€ av min faster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 Julklappar : Pengar Presentkort Godis D.N Angel Filmer Death note 13 Nendoroid Strenght Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 Gå yuul på er! Jag har fått några nitlotter, en kaffekopp som rymmer en halvliter, en kaffekopp som rymmer en hel liter, samt ett lödningsset för att ersätta det som min bror tappade bort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 Jag fick en pläd och 200:- i bidrag till kontantkort till min nya mobil, en Samsung Galaxy 5 som jag fick i julbonus på jobbet :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 25, 2011 Anmäl Share Skrivet december 25, 2011 God Jul, allihopa! För egen del blev det mindre julklappar än normalt, då föräldrarna kände att det var dags att dra ner på julklappsbudgeten, då vi alla faktiskt är vuxna nu. Assassin's Creed Revelation fick jag åtminstone, samt ett antal paket godis. Fast innan lönnmördare plockar jag först ner den "julklapp" som jag köpte åt mig själv för en månad sedan: specialversionen av Zelda: Skyward Sword. Släkten var också snäll nog att gå mig 800kr i diverse paket, och de pengarna gick direkt åt för att lindra den monetära smällen att skaffa mig en ny Xbox 360. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 26, 2011 Anmäl Share Skrivet december 26, 2011 God jul till gemene man. Själv fick jag precis vad jag hade önskat mig. Strumpor som inte luddar och mellanstora skålar. Också som tur är duschkräm jag inte hittar i min nya hemstad. Mina äldre systrar har dessutom fått för sig att de ska dra med mig på en koncert i januari. Vi hade en riktigt kul julafton. Det värsta med julen är att jag måste sova över här några dagar. Då kan jag inte sjunga för full hals om kvällarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet december 26, 2011 Anmäl Share Skrivet december 26, 2011 Julklappar : Pengar Presentkort Godis D.N Angel Filmer Death note 13 Nendoroid Strenght Finns det en Death Note 13, är det inte bara 12 volymer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet december 26, 2011 Anmäl Share Skrivet december 26, 2011 Sen julhälsning, men håller mig borta från datorn under julen av uppenbar anledning. ^-^ Fick kläder, kläder och åter kläder, samt några filmer som jag vet att jag inte kommer kolla på. Men är bättre än det jag önskade mig: Inget Aja, träffade min bror och brorson iaf, ska inte klaga när man får så fint besök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet december 27, 2011 Anmäl Share Skrivet december 27, 2011 Finns det en Death Note 13, är det inte bara 12 volymer? Det finns en på engelska heter även how to read med intervju med Tsugumi Ohba, ett kapitel som aldrig blivit översattoch ett kort med L`s riktiga namn antar att jag fick min från bokus http://www.bokus.com/bok/9781421518886/death-note-v-13-how-to-read/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 24, 2013 Anmäl Share Skrivet december 24, 2013 God jul! (Bumpar redan nu innan klapputdelning, medan jag kommer ihåg det.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 24, 2013 Anmäl Share Skrivet december 24, 2013 God jul, gamla och nya forumiter! Jag önskar er lycka till med julklappsöppningen. Edit: Riksdaler, handdukar, kläder, lukta gott, en manga volym, A Link Between Worlds och två trisslotter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet december 24, 2013 Anmäl Share Skrivet december 24, 2013 God jul! Vi har slutat med julklappar, så tomt under granen här >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 24, 2013 Anmäl Share Skrivet december 24, 2013 God jul igen! Årets skörd: mest kläder, sen ett pussel, en termos, en putsduk. Och så gav jag mig själv The Surprise of Haruhi Suzumiya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 30, 2013 Anmäl Share Skrivet december 30, 2013 Just ja, det var ju jul för dryg en vecka sedan, så en God Jul (och gott nytt år, som kommer härnäst) skulle kanske vara på sin plats. Jag fick ingenting i animeväg i år, tyvärr. Faktiskt inget japanskt alls; det nya Zelda-spelet (europa-utgåvan), Assassin's Creed 4, ett par svenska böcker och en himla massa handukar. Och en smörgåsgrill. En sådan har jag länge velat ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet december 30, 2013 Anmäl Share Skrivet december 30, 2013 Mm, lite sen men God jul i alla fall. Jag fick några glas, ett bokmärke, ett par hörlurar och en japansk kökskniv som jag gillar väldigt mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg