Daffid Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Har bestämt mig att sälja mina dragonball eftersom de bara står här hemma och samlar damm gör de är värda ett bättre öde. Jag bor i stockholm.Priset kan variera dock så kan jag ge bort 2 Dbz DvD på köpet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 pris? kan du tänka dig skicka om jag betalar frakt? vad är det för DVD filmer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet september 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 pris?kan du tänka dig skicka om jag betalar frakt? vad är det för DVD filmer? Ja jag kan skicka. DVD filmerna e nummer 6 & 8. Priset beror lite på.Men om båda filmerna ingår så kanske 1400 kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg