Sceleris Skrivet januari 5, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2014 Tillagt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rizzi Skrivet februari 7, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2014 Blir väl knappast mer svenskt än kommande Ronja Rövardotter. =) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2014 Haha, vad dumt av mig, jag drog ju till och med upp den här tråden i Ronja-nyhetstråden, men jag kom inte på att faktiskt lägga till den. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 19, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2014 I avsnitt 30 av Mobile Fighter G Gundam introduceras Neo-Sverige med dess Gundam (vid namn "Nobel Gundam") och den enda kvinnliga piloten som tog sig till turneringen, Allenby Beardsley. Bilder Nobel Gundam Allenby Beardsley 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2014 G Gundam var med. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 19, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2014 Men åh, jag tittade efter om den fanns med till och med... under M. Aja, nu finns bilder också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2014 Nej, det är ju aldrig fel med bildbevis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 27, 2014 Anmäl Share Skrivet april 27, 2014 Jag har inte bevittnat det själv men rykten på stan säger att surströming omnämdes i senaste date a live avsnittet! :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 Lite sen men kan styrka det Vivi_mage redan har uppmärksammat om. I ett ordkrig mellan Yuzuru och Kaguya säger Yuzuru att Kaguya luktar som en blandning mellan torkad fisk, natto och surströmming... ouch! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2014 Åhå, då lägger jag till den. Något jag inte lägger till är den här (officiella) svenska versionen av öppningsvinjetten till Tonari no Seki-kun, men en länkning kan den få. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2014 Några ljusår senare kikar Hoshi in och undrar varför den trallvänliga öppningsvinjetten inte hamnar i listan/?/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2014 Några ljusår senare kikar Hoshi in och undrar varför den trallvänliga öppningsvinjetten inte hamnar i listan/?/ För att den bara släpptes på en fristående skiva. Det blir lite för långt från själva animeserien för att jag tycker att det ska få vara med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pulkabacke Skrivet juli 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2014 hur tar man bort ett inlägg? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 20, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 I avsnitt tre av Aldnoah.Zero beskrivs en utomjording som en 北欧美人 - "Nordisk skönhet". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet juli 28, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2014 I ett avnsitt av Another åker dom i en volvo 245 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 2, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2014 Toradora!: SOS! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Ping Pong The Animation 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 19, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 Golgo 13 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 Hihi, "Pettensen". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 19, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 Man får tråkigt nog aldrig veta vad hans förnamn är, eller vad företaget heter.Hade vart kul att se förnamnet, då efternamnet låter lite danskt för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 Oj, jag läste det som att bolaget hette Pettensen, men ja, det låter ju rimligare att det är namnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 19, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 Ojdå, förstår dock hur du kom till den slutsatsen. Enda gången han inte nämndes som Mr. var när han introducerades, känns lite bakvänt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet oktober 21, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2014 Den svenska flaggan finns med uppe i rymdbasen på månen i Uchuu Kyoudai samt inom en av NASA:s anläggningar (om jag inte missminner mig). Månen (avsnitt #59 & #61) NASA (avsnitt #89) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 2, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2014 I näst sista avsnittet Jinsei så utbrister sporttjejen "Ibrahimović" som interjektion i en beklämmande situation. Var det Zlatan hon menade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 I näst sista avsnittet Jinsei så utbrister sporttjejen "Ibrahimović" som interjektion i en beklämmande situation. Var det Zlatan hon menade? Från vad jag vet finns det bara en känd Ibrahimovic, och då är det väl Näsan själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg