flaskis Skrivet april 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Söker efter anime med "cute girls doing cute things".Anime av denna sort som jag har sett: Hidamari Sketch Lucky Star Manabi Straight Strawberry Marshmallow Azumanga Daioh K-on Bra svar! Jag är stolt över dig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Söker efter anime med "cute girls doing cute things".Anime av denna sort som jag har sett: Hidamari Sketch Lucky Star Manabi Straight Strawberry Marshmallow Azumanga Daioh K-on /me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Söker efter anime med "cute girls doing cute things".Anime av denna sort som jag har sett: Hidamari Sketch Lucky Star Manabi Straight Strawberry Marshmallow Azumanga Daioh K-on Ser jag redan på. För att förtydliga de serier som jag har nämnt är bara exempel, det är långt ifrån en komplett lista över alla serier med söta tjejer som jag har sett. Så ge mig fler tips! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 /me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh. Men azumanga är väl inte så söt till att börja med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 /me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh. Men azumanga är väl inte så söt till att börja med. Den är underhållande. Och söt får jag nog lov att säga. Riktigt söt. Inte grafiskt kanske, om det är vad du menar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Söker efter anime med "cute girls doing cute things". Candy Boy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 /me lägger till på sin lista över "att INTE se" med undantag för azumanga daioh. Men azumanga är väl inte så söt till att börja med. Den är underhållande. Och söt får jag nog lov att säga. Riktigt söt. Inte grafiskt kanske, om det är vad du menar. Huvudsakligen. Finns väl en del... röster *rys* och situationer som försöker vara söta, men tycker inte det är lika framstående som i flera andra serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Kan med hjälp av min anime lista komma på något bra att se ( vet inte vad jag vill se) http://myanimelist.net/animelist/amarada Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Well om du har sett alla 220 avsnitten från Naruto lär du väl börja på Shippuden som är imo bättre. Annars som jag sade innan till dig, D.Gray-man Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Kan med hjälp av min anime lista komma på något bra att se ( vet inte vad jag vill se) http://myanimelist.net/animelist/amarada Neon Genesis Evangelion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Kan med hjälp av min anime lista komma på något bra att se ( vet inte vad jag vill se) http://myanimelist.net/animelist/amarada Neon Genesis Evangelion. Fniss. Neon Genesis Evangelion, bara i rent allmänbildningssyfte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Blasfemi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Legend of Duo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Varför inte se en serie bara för att det är mecha? Finns många bra mechaserier ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Blasfemi. Detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Blasfemi. Detta. fffffffffff Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Blasfemi. Detta. fffffffffff Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Mecha är det jag inte gillar med anime. Jag har verkligen försökt kolla på det men jag gilla inte robotar sch fi och sånt, inte min grej. Samma sak som att alla inte gillar samuraj anime. Legend of Duo verkar intressant, gärna mer sådana tips Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 oj glömde lägga till shipudden till listan. Borde ha nämnt det i mitt föra men vill inta ha mecha. Ber om ursäkt Varför inte se en serie bara för att det är mecha? Finns många bra mechaserier ju! Går så långt att hålla med en god vän om att några av de allra bästa serier som finns (som jag sett iaf) är mecha. Även om det inte direkt är mechaelementen som gör dom bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kdog Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Hej hej Skulle verkligen behöva lite tips på animes som jag kan kika på ;) Har en lista på de serier jag följer och har sett: http://myanimelist.net/animelist/kdog Ge tips på någon anime ni tyckte var bra som jag inte har sett. Säg till om ni ser någon anime som jag har missat som alla bara måste se :P Peace Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tenac Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Hej! Skulle vilja ha en ny bra anime att se. Den ska vara animerad så som ex. death note. Vill att det ska vara action och ha en bra story line. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Hej! Skulle vilja ha en ny bra anime att se. Den ska vara animerad så som ex. death note. Vill att det ska vara action och ha en bra story line. Code geass Dom flesta skulle väl hålla med mig om det på detta forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tenac Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Hej! Skulle vilja ha en ny bra anime att se. Den ska vara animerad så som ex. death note. Vill att det ska vara action och ha en bra story line. Code geass Dom flesta skulle väl hålla med mig om det på detta forum. Tackar Boda men har dock redan sett serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Tackar Boda men har dock redan sett serien. Säg lite vad du har sett isf, en lista eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg