Peter Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Hoppas det är ok att jag posta det här. Har nu öppnat upp min e-handels butik med 100% fokus på anime, manga, figurer, kläder och annat mumsigt. adressen är: www.animemarket.se/ Just nu så funkar bara klarna som betalning men hoppas kort betalningen ska funka senare i veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Kul, och du har schyssta priser på manga, får bli att lägga en beställning framöver=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 1, 2011 Anmäl Share Skrivet december 1, 2011 Ser bra ut. Hoppas utbudet av figurer ökar också. Kan man lägga preorders hos dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Skrivet december 1, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2011 bara på figurer som ligger under pre-orders Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura96 Skrivet november 9, 2012 Anmäl Share Skrivet november 9, 2012 Du har en massa schysta manga och Anime prylar jag hoppas jag ska kunna få köpa nån dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg