ThoseN Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 vad är det för skillnad på *Street Fighter II - The animated movie* och *Streetfighter Alpha - The Movie* vilken ä bäst. kanske inte kan så jätte mycket om anime men lite iaf :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Min favorit av dom är helt klart 'Street Fighter II - Animated Movie'.. skillnaden, tja, två olika filmer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Alphafilmen är väl baserad på Alphagrenen av Streetfighterspelen som utspelar sig lite längre bak i tiden där alla kämpar är aningens yngre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet augusti 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 oki det ä nåt som jag ska börja me på fritiden anime alltså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Alpha handlar lite mer om hur Ryu och Ken blir fighter's. Tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 29, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2004 den otecknade street fighter filmen med jean-claude van damme är dock bäst :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 29, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2004 den otecknade street fighter filmen med jean-claude van damme är dock bäst :P Hoppas du var oseriös Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 29, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2004 den otecknade street fighter filmen med jean-claude van damme är dock bäst :P Hoppas du var oseriös Jag vill nog helst inte veta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 29, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2004 Ingen är bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 HEHE, jag var inte seriös. Men jag gillar van damme, men missförstå mig inte, jag skulle inte vilja ha honom i en skådespelarkrävande film, jag ser han för hans sparkar osv :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 HEHE, jag var inte seriös. Men jag gillar van damme, men missförstå mig inte, jag skulle inte vilja ha honom i en skådespelarkrävande film, jag ser han för hans sparkar osv :D Om du gillar Van Damme så kommer du gilla hans senaste film " Kumite", det är en förbättrad Bloosport där riktiga ighters är med tex: Bob Sapp och några K-1 fighters. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 HEHE, jag var inte seriös. Men jag gillar van damme, men missförstå mig inte, jag skulle inte vilja ha honom i en skådespelarkrävande film, jag ser han för hans sparkar osv :D Om du gillar Van Damme så kommer du gilla hans senaste film " Kumite", det är en förbättrad Bloosport där riktiga ighters är med tex: Bob Sapp och några K-1 fighters. Weee! BOB SAPP!BOB SAPP!BOB SAPP!BOB SAPP!BOB SAPP! För övrigt kör van damme savate (ville bara säga det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 w00t? Bloodsport har jag på DVD, hans bästa film. Verklighetsbaserad som ni vet, Frank Dux som aldrig förlorade en Kumite match, grym kille den dära frank. Bop Sapp är ju inte dåligt stor heller, men favoriten är ju Tank Abbot :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 w00t?Bloodsport har jag på DVD, hans bästa film. Verklighetsbaserad som ni vet, Frank Dux som aldrig förlorade en Kumite match, grym kille den dära frank. Bop Sapp är ju inte dåligt stor heller, men favoriten är ju Tank Abbot :P Tank Abbot känner jag till. Är han med i Blood Sport? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Nej, han är en Ultimate fighting galning. Tank och Bob är vänner, de är fina pojkar de HEHE. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg