robzter Skrivet november 11, 2011 Anmäl Share Skrivet november 11, 2011 Hej har massa gamla evangelionsaker som bara samlar damm och tänkte att någon annan kanske känner mer för att låta dom komma till bättre användning. De mesta av dessa saker är köpta av Joa som sålde grejer för flera år sen och dessa är garanterat inga bootlegs. får be om ursäkt för bilderna men dom är tagna i dålig belysning med iphone 4 ni når mig lättast direkt på telefon: 070-655 95 52 Kaffeburkar Plushie Disketter Docka Resinstaty, obyggd Docka2 Rei nyckelring, plattan går att ta bort. Kassettbands index Byggsats, endast provmonterad för visning sorry att den vart upp och ner Asuka fotobok Unit02 Sen har jag även lite manga som är köpt lite här och där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robzter Skrivet november 12, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2012 uppar den här lite då allt är fortfarande till salu. RING mig vilken tid som helst på dygnet om ni undrar något om sakerna. bor i Stockholm så kan möta upp folk där. helst i Nacka :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robzter Skrivet november 16, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2012 Kan ta en Freezing Satilizer el Bridgett 1/8 damage version modell i inbyte mot allt förutom resinstatyn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg