Doddis Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Jag vill ha förslag på manga vill börja samla vet ni då nån bra som man komme in i efter säg sisiodär 3-6 Pockets jag vill hälst ha nåt sånt här: ~ DragoBall liknande eller Mecha ~ lite mindre våldsamt (alltså inga vuxen lite pang pang som i dragon ball gör inge :)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Du skulle kunna kolla upp One Piece, Naruto(finns bara på engelska en så länge, men går beställa från sfbok på engelska). Men One Piece borde du gilla om du tycker om Dragonball. finns inte mycket mer att rekomendera om du inte är sugen på att läsa engelska böcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Skaffa 3x3 eyes eller några av Manabes verk då. Ior som måste skaffa mer av sazan aizu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
navyfusion Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 De flesta arbeterna från CLAMP är genialiska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 naruto ä bra XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 ok kan testa One Pecie då :) vart köper man dom? B) thnx ijaf för alla tips Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Testa shaman king. Det är lite fantasy baserat med lite fighter då och då. Humor finns det också plats för. grymt bra IMO gå in på: www.sfbok.se - där finns det flesta manga pockets Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toshiyato Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Fast One Piece går ju annars att köpa lite överallt, som med Dragonball, DN Angel och dem andra. Om man vill ha One Piece på svenska då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Annars är One Piece den sämsta mangan jag någonsin har läst, för att inte tala om den dåliga översättningen. Du kan köpa den på Åhlens och andra bokaffärer men som sagt den är kass. Men du kanske gillar den... Annars rekomendrar jag att du köper Manga Mania tidningarna eller Tokyo Babylon(dock bara på engelska). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 och jag antar att du ee Db rebbel eller? äh nu ska vi inte va otrevliga köper väl båda :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jag har aldrig läst Dragon Ball =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 ONE PIECE ÄGER !!!!!!!!!!! och nu kan jag rita död skalar tack vare tutroialn i boken :idea: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Shaman king köpte jag precis, och jag tyckte den var helt ok. One piece är jätte rolig(på engelska!) hatar den svenska översättningen av namnen :(. annars finns det ju FMP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 fmp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 full metal panic. Hemsida. Mer information på förlagets hemsida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Geo sa: Shaman king köpte jag precis, och jag tyckte den var helt ok.One piece är jätte rolig(på engelska!) hatar den svenska översättningen av namnen :(. annars finns det ju FMP Vad är det du hatar med namnen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 håller med jag tycke den ee bra ändå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Om du vill ha mecha-manga så skulle jag rekommendera N.G. Evangelion, som kommit ut i manga-form de senaste åren. Den är inte lika djup som animen och är egentligen inte så förtjust i den själv men den är rätt okej. Appleseed eller Ghost in the Shell av Masamune Shirow har viss mecha i sig även om det kanske lutar mer åt cyberpunk hållet. Sistnämnda må inte vara så lättläst men läsvärd. Ett sista förslag Gunnm eller Battle Angel Alita som den heter i väst, enligt mig iaf väldigt lätt att sätta sig in i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 mmm One piece är underbar! sitter å läser sensate volymen just nu faktiskt ^^. En serien du måste läsa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Sailor Storm sa: Ett sista förslag Gunnm eller Battle Angel Alita som den heter i väst, enligt mig iaf väldigt lätt att sätta sig in i.Ja, den är ju jättetrevlig! Lite Schysst Ultravåld och Hjärnsubstans som målarfärg på var och varanan sida. Sussuke sa: mmm One piece är underbar! sitter å läser sensate volymen just nu faktiskt ^^. En serien du måste läsa Helt rätt. One pice och Dragon ball är bra serier för nybörjare, som precis håller på att bli interserade av såna däringa knepiga serier fån öst. Det är grundkursen, kan man säga. Fortsättningskursen är vad som helst av Mangafilmserietidningsgude, typ Atom boy, Metropolis, ect... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drazzan Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Jag vill varmt rekomendera "Love Hina", det finns inte nått pang-pang i den, men den är en störtskön manga! :P Hahaha kan fortfarande inte sluta skratta! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 drazzan sa: Jag vill varmt rekomendera "Love Hina", det finns inte nått pang-pang i den, men den är en störtskön manga! :P Hahaha kan fortfarande inte sluta skratta! XD håller med dig, det är ingen fajting i den men de är en av de skönaste mangorna ja har läst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Kenshiro_sprängs sa: Sailor Storm sa: Ett sista förslag Gunnm eller Battle Angel Alita som den heter i väst, enligt mig iaf väldigt lätt att sätta sig in i.Ja, den är ju jättetrevlig! Lite Schysst Ultravåld och Hjärnsubstans som målarfärg på var och varanan sida. Var det där en nitpick eller? Jag vill inte precis betona övervåldet som finns med i Gunnm. Förutom det är det faktiskt en väldigt bra serie som är värd att läsas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Gunnm/Alita är enligt mig den bästa mangan jag läst än sålänge. Köpte faktiskt alla böckerna igår :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Sailor Storm sa: Kenshiro_sprängs sa: Sailor Storm sa: Ett sista förslag Gunnm eller Battle Angel Alita som den heter i väst, enligt mig iaf väldigt lätt att sätta sig in i.Ja, den är ju jättetrevlig! Lite Schysst Ultravåld och Hjärnsubstans som målarfärg på var och varanan sida. Var det där en nitpick eller? Nej, det var en elefant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg