ebba Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 har en ny liten bild jag hållt på me i drygt en vecka nu, en av få bilder jag verkligen är nöjd med... färglagd i photoshop cs med mus >_< hope you like ^^ http://www.deviantart.com/deviation/9945144/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Rikyigt snygg... gillar verkligen drakens färgläggning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aknoth Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 mycket proffsigt.. :D Oh yeah.. I like it.. ^_^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 *applåderar* otroligt snyggt ebba! såhär skall det se ut. arbeta på nu, ser fram emot nästa bild ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 tackar tackar så mycke :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 nice...(har dåligt ordförråd, några tips?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Väldigt fint tecknat och färglagd, gillar verkligen draken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 nice...(har dåligt ordförråd, några tips?) Vad säg om att att kommentera sen superba draken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 oh, mitt inlägg kom tillbaka ^^; o tack alla för era vänliga ord =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Grymt snygg! Fan vad avundsjuk jag är Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Snygg.. Meh! Vad du är bra på rita/måla vill med rita så.. ska nog springa till mitt block nu och börja skissa.. fortsätt med de du gör.. så jävla bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Snygg bild. snygg färgläggning.Snygg människa.Övat länge? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Snyggt, precis som allt annat jag sett dig göra än så länge =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Mycke bra bild, tycker att jag känner igen gubben, har du efterliknat någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Mycke bra bild, tycker att jag känner igen gubben, har du efterliknat någon? gubben O_O de en gumma isåfall XD nej, inte efterliknat nån >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Väldigt fin :) Får man fråga vad du använder för speciella knep i PS för att få det så fint? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Väldigt fin Får man fråga vad du använder för speciella knep i PS för att få det så fint? Jag kanske inte har rätt, men jag tror tricket är tålamod, talang och erfarenhet :) Jag skulle åtminstonde inte på ett väldigt långt tag kunna rita en sådan välgjord bild, kanske för att jag saknar alla tre... :P Men men, det är bara att fortsätta kämpa! Riktigt snyggt gjort måste jag säga, så jag gör det: Riktigt snygt gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Jag kanske inte har rätt, men jag tror tricket är tålamod, talang och erfarenhet Självklart krävs det talang och erfarenhet. Men jag tänkte mest på vilka verktyg etc som användes :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Riktigt fint! Fortsätt så! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Väldigt fin :) Får man fråga vad du använder för speciella knep i PS för att få det så fint? ;) ja har inga knep alls, ja kladdar bara på ^^; om du undrar va ja andvänder för verktyg i PS så e de bara lasso o vanlig pensel (brush) på blandade storleker o opacity ^^ en fråga till folk o fä (o allt annat) en del har frågat vid olika tillfällen hur jag gör o har tänkt på o göra en liten enkel o snabb tutorial typ hur ja gör.. om nån skulle va intresserad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 *Intresserad* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Skulle kunna vara intressant... Fast jag kan iof inte rita =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Också intresserad, det är alltid roligt att lära sig nya saker :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 ah, en liten skaara som e intresserad iaf..ska se va ja kan få ihop ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 ME TO! ME TO! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg