Volbla Skrivet oktober 19, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2011 Nu när jag vant mig vid utseendet så har jag också hittat en massa nya, coola funktioner. Det går lätt som en vind att bläddra igenom forumet nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 7, 2011 Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 En liten "bugg" i kalenderhändelser: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 7, 2011 Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 Kan man få tillbaka den gamla "Visa nytt inehåll"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 7, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 Får se om kalenderbuggen går till sig vid nästa uppdatering. Kan man få tillbaka den gamla "Visa nytt inehåll"? Går inte, den finns inte kvar. Vad är det som inte duger med den nya? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 7, 2011 Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 inget duger med nya!! Nejmen jag gillade den gammla mer =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 22, 2012 Det är inte så stort att det är värt en egen tråd, men jag uppgraderade forummjukvaran till senaste versionen, så säg till om ni ser nåt knäppt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet maj 22, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2012 Jag ser knäppa saker hela tiden i IRC :( Vad "exakt" ändrades? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet maj 22, 2012 Jag ser knäppa saker hela tiden i IRC :( Vad "exakt" ändrades? :o En del saker, mycket "under ytan" (för moderatorer och administratörer). En ny grej du kan prova är att gå till din eller någon annans användarsida: där finns nu en "Anseende"-flik, där man kan se vad användaren har tyckt om på sistone, och vilket innehåll (inlägg) av användaren som andra har tyckt om! Dessutom finns det en sida som listar forumets mest omtyckta innehåll överlag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg