teloma Skrivet september 21, 2011 Anmäl Share Skrivet september 21, 2011 Säljer min Jpop-samling med flertal CD och DVD skivor från olika japanska artister. Har endast haft det i samlingssyfte så allt är mer eller mindre oanvänt och naturligtvis, allt är original. De artister jag har kvar är: Hamasaki Ayumi Otsuka Ai Misono HinoiTeam Under tiden jag bodde i Japan, plockade jag även på mig massor av Hamasaki Ayumi-goods från hennes konserter m.m. som t ex: T-shirts, små handdukar, tidningar, stora bilder (lite större än A4), Vristband, ljusstickor, klistermärken, nyckelhållare mm. Har bilder på allting så det är bara att skriva vilka artister du är intresserade av så kan jag bifoga det här eller skicka via mail. Har bifogat en pdf med en komplett lista på allt jag har och vad allt kostar. Kan hämtas i Göteborg eller skickas på post, du får då stå för frakten. Om du köper flera saker är jag villig att ge en "paketrabatt" för att exempelvis kompensera lite för frakten. När det gäller betalning så är jag öppen för förslag om du känner till något smidigare annars kan betalningen ske med en insättning på mitt swedbank-konto Hoppas det finns något du gillar. prislista.pdf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KonnoChi Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Tja! OM du har Ai Otsuka cdn love cock kvar, kan du skicka lägga upp/skicka pm/skicka bild till min e-mail. elin_sjogren@yahoo.se Min pojkvän letade efter skivan när han var i japan och hittade den inte, skulle vara super om den finns var och i rätt version :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KonnoChi Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Sorry var tyvär fel skiva ^^'' Men istället kan det skickas bilder på ayumi hamasaki merchen istället? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg