Sokkan Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Eftersom X antal trådar skapas varje dag angående "bra butiker att handla animé/manga/använda trosor från?" kanske det vore fint med en liten länk i menyn till vänster som ledde till en butikslista, underhållen av redaktionen och kanske till och med forumbesökarna? Möjligheter att sätta betyg på och / eller kommentera butikerna i listan skulle underlätta mycket i sökandet efter en pålitlig och billig butik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Mycket intressant idé! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Bra idé Sokkan, creds till dig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Jag håller med där! En temborär lösning vore om man "läsvärt"-märkte en tråd och satte användaren x och lade in alla svar i första post:en, men det känns som en ganska omständig idé. Så, Sokkans idé med en, till viss del, interaktiv butikslista där besökarna, eller moderatorerna med hjälp av besökarna, kunde lägga in länkar till butiker, ge omdömen osv., låter jättebra. Nu återstår bara att utvecka idén. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Man kan ju föreslå länkar till butiker i länkarkivet>kategori>butiker. Edit: Jag gillar Sokkans idé om en mer interaktiv lista, där användarna kunde kommentera, disskutera och dela med sig om sina erfarenheter om butikerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 vi skall faktiskt försöka få upp en riktigt bra anime butik här på anime.se lämna gärna förslag på titlar på avathar@anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Om ni ska lyckas fånga mig som kund för mina regelbundna inköp gör ni bäst i att ta in allt från ett visst (eller flera) område(n) och sälja det, må det vara europeiska saker, jänkarimporter eller från jappseland. I annat fall får ni se till att ha riktigt fina priser. Om ni bara säljer några enstaka titlar till standardpriser vänder jag mig hellre till de större försäljarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jag skulle tro att det i stort sett blir omöjligt att fixa till lika bra priser och sortiment som de stora affärerna i Kanada och USA har. Det kan kanske bli ett bra alternativ för dem som inte vill beställa sin anime från utlandet dock. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg