chixu Skrivet augusti 30, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2011 Har lite figurer som jag vill bli av med ganska snabbt. Skickas endast via posten. Yoko från Gurren Lagann Shana från Shakugan no Shana Kannagi? Hatsune Miku ? från Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai Lily från Saber Fate/Stay Night Sebastian från Black Butler Hatsune Miku snow version Buda gärna, skambud accepteras...troligen. xD Har ett bud på Sebastian för 200 kr. Shana på 200 kr. resten säljs för 120 kr/st. Tyvärr har mina originalboxar kommit bort. Yoko är den enda som har sin originalbox kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tania Skrivet september 8, 2011 Anmäl Share Skrivet september 8, 2011 Har du bilder på Yoko's box? Lite nyfiken på hur den ser ut XD Även lite bilder på figurernas tillbehör vore fint. OnO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chixu Skrivet september 11, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2011 Har du bilder på Yoko's box? Lite nyfiken på hur den ser ut XD Även lite bilder på figurernas tillbehör vore fint. OnO Hej. Jag har boxen till Yoko, ja. :) Har bara boxen till Yoko kvar, dom andra har tyvärr blivit slängda vid flytten D; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RailToast Skrivet september 14, 2011 Anmäl Share Skrivet september 14, 2011 ? är kuroneko :3 120kr säger du.. det är deal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tania Skrivet september 20, 2011 Anmäl Share Skrivet september 20, 2011 Hej. Jag har boxen till Yoko, ja. :) Har bara boxen till Yoko kvar, dom andra har tyvärr blivit slängda vid flytten D; Tänkte om du hade en bild på den xD Får även fråga detta. Är dessa nendo's Legit?(äkta) Alla dessa har bootleg versioner(fakes) så jag vill vara säker =u= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chixu Skrivet september 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2011 ? är kuroneko :3 120kr säger du.. det är deal skickar pm ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Skrivet december 20, 2011 Anmäl Share Skrivet december 20, 2011 Tänkte om du hade en bild på den xD Får även fråga detta. är dessa nendo's Legit?(äkta) Alla dessa har bootleg versioner(fakes) så jag vill vara säker =u= Snow miku kan jag säga utan några problem att den är fake. På plattan som dom står på ska det vara en copyright text. Om vi tar snow miku så ska det stå © Crypton Future Media, Inc. ALL RIGHTS RESERVED MADE IN CHINA Fake Nendorids står det bara MADE IN CHINA på plattan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg