north_star Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 nån som vet en bra anime/manga sida som har post order butik på själva sidan??? med bra sortiment...svar uppskatas...ps nån som vill sälja full metal alchemist på dvd ti maj??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Sfbok.se webhallen.com dom sidorna är bra,jag har aldrig bäställt från webhallen men jag har hört att den är bra. sfbok har ett bra sortiment. Tips: kolla innan du frågar,det är minst 10 personer som redan frågat denna fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 En liten butikslista på Anime.se kanske inte skulle skada? Forumbesökarna skulle kunna skicka in tips på bra butiker, och kanske skulle man tillochmed kunna ha ett betygsystem. Låt tankarna flöda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Undrar hur många gånger den här frågan har tagits upp.. Sfbok rekomenderar jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 http://www.anime.se/lankar/index.php?ca ... c48d574b08 Där finns de flesta butikerna som tagits upp i forumet. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg