Moontoon Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Här är några av mina verk. Vissa av dem är lite gamla, dock. Enjoy =] ~Bilder~ My own Story - Rani med längre hår <<< NY Graceful Flower - Sophie från Tales of Graces f Valentines Day 2012 - Alla Hjärtans Dag kort med Tear och Mieu från TotA -Don't Look Back- (VIP) - Endast lineart. Färgversion kommer snart Winter 2001 - Julkort med min OC Rani Heart of the Ocean - The Last Unicorn fanart Delia - Design till en vän Deadly Flower - Presea från Tales of Symphonia (naket?) Colors of the Wind - Marina Teslin (bild till kompis) Little Musketeer - Leia som Musketör (bild till kompis) Tarah Khanesboro - Bild till kompis Little Family - Självporträtt på mig, min fästman och våra katter Happy Birthday, Demi! - Födelsedagsbild till kompis Rani & Castor - Karaktärsdesign Happy Halloween! - Corinne från Tales of Symphonia Presea Combatir - Tales of Symnphonia The Luke fone Fabre Fanclub - Bild till Luke's fanclub i Tales forumen. Present for you! - Luke, Tear och Mieu Arietta - Tales of the Abyss Jigglypuff birthday - Födelsedagsbild till kompis ~Skulpturer~ Spider Pig Jigglypuff Nevada the Numel Makar Oshawott Culumon Black Spy Pyramid Head bros Little Metool Little Piggy ~Övrigt~ Blue Heart 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Fint! Särskilt kul att du gör skulpturer, man ser så lite fysisk konst på forum som vårt. (Åsså passade jag på att ta bort bilderna från din signatur, eftersom forumreglerna inte tillåter bilder där.) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 21, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Fint! Särskilt kul att du gör skulpturer, man ser så lite fysisk konst på forum som vårt. (Åsså passade jag på att ta bort bilderna från din signatur, eftersom forumreglerna inte tillåter bilder där.) Jaså? Jag gick bara efter detta: Signature Restrictions Your signature may contain: Any number images Images of any size Any number of URLs Any number of lines Oh well XD Kul att du gillade mina grejer ialafall =] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Jaså? Jag gick bara efter detta: Signature Restrictions Your signature may contain: Any number images Images of any size Any number of URLs Any number of lines Hm, var ser du det? Reglerna borde vara på svenska även om man har valt engelska som språk på forumet. (Längst ner på sidan.) Eller kanske du driver med mig? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 21, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Hehe det stod inne där man redigerar sin signatur :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Skojig sida! Moderatorerna verkar ha hittat på dubbla uppsättningar regler för att kunna lura ovetande användare. Vackra bilder i första inlägget också. 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Moderatorerna verkar ha hittat på dubbla uppsättningar regler för att kunna lura ovetande användare. Fullt så spännande är det givetvis inte. Texten på den sidan beskriver inte regler, utan inställningarna för vad forumet accepterar. Nu har dock inställningarna ändrats. Antalet accepterade rader (fem) är dock inte samma som reglernas "tre rader text"; man får bara ha tre rader text, men separera dem med tomrader om man vill. (Fast förutom bilder är det inte så jäkla noga. Prova att göra som ni vill.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 21, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Hur kommer det sig att bilder inte tillåtna då? *nyfiken* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Hur kommer det sig att bilder inte tillåtna då? *nyfiken* Tja, man kan väl säga att de är något av ett störningsmoment när man läser inlägg i följd, men ärligt talat är det mest tradition. Det kan hända att vi ändrar regeln senare, vi får se. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 22, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Det skulle jag gilla :D Men jag respekterar förstås reglerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Antalet accepterade rader (fem) är dock inte samma som reglernas "tre rader text"; man får bara ha tre rader text, men separera dem med tomrader om man vill.Intressant att just du, som verkar ha skrivit reglerna, har en rad text och två bilder fler än vad reglerna tillåter. Hm, det råder alltså fortfarande inga storleksbegränsningar på de totalt noll bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Ja, livet som administratör är gott. Fast jag har inte skrivit reglerna, bara redigerat dem. Men nog snackat om vår signaturpolicy, och ytterligare anmärkningar på hur IP.Board fungerar riktas bäst till Invision Power. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet augusti 31, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2011 Fina bilder, tycker jag känner igen några från animanga.nu (var evigheter sedan jag postade där dock), en fråga, när du färglägger hår använder du någon toning/gradient i skuggorna? Har testat lite själv, men tycker aldrig jag får till det riktigt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet september 1, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2011 Tack! Jag har haft några av dem på animanga.nu :) Jag använder inte någon gradient tool, utan oftast bara airbrush (stora penslar). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet september 18, 2011 Anmäl Share Skrivet september 18, 2011 Fina bilder! Gillar speciellt Arietta 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet september 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2011 Tack :) Det var ett tag sedan jag gjorde den, hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2012 Hoppas det är ok med dubbelpost, men jag har lagt till lite nya grejer :3 Titta gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Fina! Alltid kul med kreativa människor! :) Vad använder du för grejer när du ritar? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 6, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Tack så mycket! Oftast skissar jag först med vanlig penna + papper och scannar in, gör outlines och färglägger i Paint Tool SAI och Photoshop. Ibland gör jag allt i datorn direkt från grunden, dock :) Min tablet är en Wacom Cintiq. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Fina bilder Gillar många av dom 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 6, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Tack så mycket. Nu blir jag glad <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Tack så mycket! Oftast skissar jag först med vanlig penna + papper och scannar in, gör outlines och färglägger i Paint Tool SAI och Photoshop. Ibland gör jag allt i datorn direkt från grunden, dock :) Min tablet är en Wacom Cintiq. Ahaa! Kul att du använde photoshop, mycket användbart program. Jag misstänkte att du kanske hade en ritplatta. Åh vad jag känner att jag måste införskaffa en. :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 6, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Ritar du själv? =] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Yes, men bara med blyerts på papper. Jag har inte kommit in i datorn med mitt ritande än. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 7, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2012 I see. Ja att skaffa en ritplatta det öppnade dörren till många nya möjligheter för mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg