mrbulle Skrivet augusti 3, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2011 Hej, Tänkte rensa ut lite av min anime samling jag har. Alla skivor/fodral/boxar är av bra kvalitet om inget annat anges. Jag bor i Malmö, om ni vill ha det skickat till er så får ni stå för porto. Jag har dålig koll på andrahandsvärdet på filmerna så kom gärna med bud (även skambud på hela samlingen) och låter det vettigt så är det din. Uppdaterar listan med det som är sålt, ni kan även maila förfrågningar Neon Genesis Evangelion - Perfect Collection Box IMDb DVD PAL Region: R2, R4 Audio: Eng 2.0/Jpa 2.0 Sub: Eng Ghost in the Shell IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1/Jpa 2.0 Sub: Eng Kai Doh Maru IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1 & 2.0/Jpa 5.1 & 2.0 Sub: Eng, Port Samurai X - trust IMDb DVD PAL Region: R2, R4 Audio: Eng/Jpa Sub: Eng Read or die IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1/Jpa 5.1 Sub: Eng Princess Mononoke IMDb DVD PAL Region: R2 Audio: Eng 5.1/Jpa 5.1 Sub: Eng Vampire Hunter D - Bloodlust IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1 Sub: Eng Blood - The last vampire IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1 & 2.0/Jpa 5.1 & 2.0/Fx 5.1 Sub: Eng Memories IMDb DVD PAL Region: R2 Audio: Fra 5.1/Jpa 5.1 Sub: Swe, nor, dan, fin, eng, arabic, fra Perfect blue IMDb DVD PAL Region: R2 Audio: Eng 5.1 & 2.0/Jpa 5.1/2.0 Sub: Eng Akira - Special edition IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 5.1 & 2.0/Jpa 5.1 Sub: Eng Tokyo Godfathers IMDb DVD PAL Region: R2,R4,R5 Audio: Jpa 5.1/Spa 5.1 Sub: swe, nor, dan, fin, eng, och en massa fler Golgo 13 IMDb DVD PAL Region: ? Audio: Eng 2.0 Sub: ? Starzinger - 1-6, ingen box DVD PAL Region: R2 Audio: Swe Sub: ? Serial Experiments lain - 1-4, ingen box IMDb DVD PAL Region: R4 Audio: Eng 2.0/Jpa 2.0 Sub: Eng Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrbulle Skrivet augusti 11, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2011 Vi säger så här då. Den första som svarar får allt för 700kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg