Mekurion Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 En av de snyggast serierna jag har sett! Samurai7 är en scifi version av akira Kurosawas film The Seven Samurai( de sju samuraierna). Mycket mycket se värd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Snygg serie förvisso men usch vilken tråkig story, några starka krigare som ska rädda världen, det temat har man sett x antal gånger. Dock så bjuder serien på bra underhållning, men jag tycker det är dag och natt mellan Kurosawa's mästervek "Shichinin no samurai " och "Samurai 7". Visste ni förresten att Gonzo har en budget på cirka 300 000$ (har ingen källa) för varje avsnitt? Ska visst vara rekord har jag hört... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 jag har hört liknande saker Linus, tror faktiskt att det är rekord hög budget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Japp den är snyggt animerad och ritad, som sagt är storyn lite vek men det kanske ändras lite längre fram i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 såg först avsnittet förut. och USCH säger jag. börjar med att nån snubbe hugger igenom en stor fet byggnad i luften med ett normalt svärd. det va då jag tappa smaken för den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 jag gillar den, snygg och allt så svar jag läst att det är den anime serie med den någonsin högsta budget någonsin per avsnitt, då dom lägger mycket på 3d saker eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Tycker inte att det finns något som helst större fel på serien, har precis sett klart avsnitt 4. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jag ska börja se serien och hittils har jag bara hört positiva reaktioner från folk, fast inte längre dock. Men den kan nog vara bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpaceHunter2001 Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jag såg första avsnittet det räckte för mig ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Känner mig lite ensam här, men jag gillar faktiskt denna serie. Vi får väl se lite senare antar jag, när den visar sitt sanna jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jag tycker att den är helt ok, kommer fortsätta se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Hade förväntat mig skit, men uj vad jag bedrog mig. Gillade de två första avsnitten skarpt. Får se om resten ger samma utdelning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och sett klart serien, jag måste säga att jag är väldigt positivt överraskad. Efter ha "trashat" serien ganska hårt (anji vet vad jag menar ^^) så har den nu blivit en av mina favorit serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Sett en del (15 avsnitt) av den Blir glad av den serien. Robotsamurajen är klart skönast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Jag har sett ca 20 avsnitt och anser att den än så länge har varit underhållande, vilket är ett ganska gott tecken då den inte är så himla många avsnitt längre än så. Men jag måste säga att jag gillade de första avsnitten bättre än resten jag sett. Är inte riktigt hundra vad det kan bero på, men det kan vara så att serien inte riktigt utvecklade sig till det jag hoppades på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amdreas Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Små läst lite om vad folk tycker om samurai 7 och blir lite fundersam över att ingen (förutom jag) tycker att serien är väldigt seg ? i dom första nästan 22 avsnitterna så samlar dom ihop sig o gör det o det o det och dom sista 2 av avsnitterna som jag sett så krigar dom vilket jag hade väntat mig börja redan efter max 10 avsnitt.. har ej sett dom 2 sista men ska sätta mig o göra det för känns som samurai 7 är en serie som man snabbt vill se klart för det blir väldigt seg.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg