Pthia Skrivet juli 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 Jag har bestämt mig för att sälja vissa av mina animefigurer, dvs alla utom 3 eftersom jag håller på att göra om lite här hemma och de får inte plats som jag vill ha det :p Jag la upp dem som auktion på tradera men sen kom jag på att jag lika bra kan fråga här först, så jag kan bara avbryta en auktion innan det blivit något bud så om någon är intresserad så svara gärna här eller skicka ett pm. Om någon är intresserad av att bjuda på tradera auktionen av någon anledning kan de hittas här (jag har samlat på mig en hel del fina omdömmen). Priserna går att diskutera till viss mån. Figurerna som säljs är: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 10, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 Och givetvis glömde jag att skriva ut priserna :/ Detta är iaf priserna som jag har på tradera, vissa kan diskuteras dock men jag tänker inte halvera dem direkt :p Mitsuki Hayase: 200kr Fujibayashi Kyou: 100kr Horo: 250kr Mitzuho Kasami: 500kr Kotori Shirakawa: 150kr Kan'u Aisha: 400kr porto betalas av köparen såvida jag inte känner mig snäll, annars föredrar jag nästan att de hämtas så jag slipper skicka dem då jag inte har originallådorna kvar. Aja nu tror jag inte att jag glömt något, har jag det så ställ gärna en fråga här. mvh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg