Genma Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Här är en animémusikvideo som jag pillade ihop en vanlig söndag för något år sen. För att förstå den dåliga humorn måste man antagligen känna till karaktärerna i Love Hina, och gärna sett tv-serien som öppningstema:t kommer ifrån. Nåväl, här är den: http://www.uppsalakai.org/genma/jebyte_production_-_love_hina_2.zip Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Guld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Right on! Vek mig nästan i skratt.. Klockren! (Vadå dålig humor? Den så att säga äger!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 *Applåder* Den var riktigt rolig, inga mer amv's att bjuda på? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Haha... den va bra :D riktigt nice faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Umm, mycket bättre än jag skulle kunna göra men jag fann den inte rolig precis. Ta det som konstruktiv kritik. Det var länge sen jag hörde den låten, tack för nostalgitrippen iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 *Applåder* Den var riktigt rolig, inga mer amv's att bjuda på? :) Mjo, ett par... Jag ska se om jag kan fixa upp någon mer sen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 snygg film! men valet av låt ? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg