JewnaS Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Hejsan hejsan.. Jag undrar om det är så att ni söker skribenter här på anime.se, det är rätt tomt på recensionsidan.. Det vore också roligt om ni kunde ha en flik där man kan se alla skribenter och moderatorer etc.. alltså inte som medlemslistan.. Utan en flik (som skulle ligga vid flikarna Faq, Kontakt och Startsidan, skulle passa bra).. Det var allt, ha en bra dag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Vi letar just nu efter en co-admin för att kunna hjälpa oss med just saker som programmering för att kunna hitta lätta lösningar för just Recensioner, Artiklar och Nyheter, vi gör vårat bästa men det är inte alltid vi hinner med allting då vi har jobb på vardagarna samt försöka få igång anime.se igen. :) Men det kommer, tro mig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Tja, programmera och sådant kan jag inte, men att skriva en recension eller två gör jag gärna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Pix pax för att recensera Giant Robo!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Men Mr Mustachio då, det kan ju inte bara vara en recention per anime, då skulle jag bli väldigt besviken. Ju fler desto bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Men Mr Mustachio då, det kan ju inte bara vara en recention per anime, då skulle jag bli väldigt besviken. Ju fler desto bättre. Jamen, tänk om nån skriver nåt DÅLIGT om serien då?? Hur skulle jag kunna gå vidare och leva ett normalt liv efter det?? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Du får helt enkelt acceptera att folk har olika åsikter om saker och ting Mister M. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg