Igyou_Hime Skrivet juni 6, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2011 Som säkert flera lagt märke till så ska Gackt spela i Stockholm i Augusti. Tänkte kolla om det är fler härifrån som ska se honom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juni 6, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2011 Jag ska! Köpte biljetter direkt när jag hörde om det ^_^ Även om jag inte är lika tokigt fan, känns det fortfarande lite när Gackt-konserter kommer på tal. Och i Stockholm? Absolut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet juni 14, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2011 Hehe, samma här, jag köpte dem samma dag som de släpptes^^ Jag är inte heller ett stort fan av hans solo, men jag älskar Malice Mizer så att se honom live är ett måste^^ Jag uppmärksammade att dagen innan och efter har han inga spelningar, tänk om han skulle köra någon signering eller liknande? O_o *drömmer bort* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg