Yrat Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Är den UK import tro? Det stog som inge region om filmen ännu enligt vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Skulle nog underlätta om du gav lite mer information.... den finns säkert i utgåvor både i Japan, Hongkong, Australien, USA och så vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Skulle nog underlätta om du gav lite mer information.... den finns säkert i utgåvor både i Japan, Hongkong, Australien, USA och så vidare. Om den kommer att släppas till UK också, har ingen regionfri dvdspelare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Okej. Tja, återigen blir svaret: Det tar ca 20 sekunder att skriva in "Hellsing +Region 2 +UK" i Googles sökfönster, och du får direkt flera hundra svar som bekräftar att de redan hunnit ge ut minst 4 DVD:er. (Jag forskade inte vidare, det kan du göra själv). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 mm, men jag vill helst beställa filmen inom svensk butik som Discshop.se eller Webhallen.com. Har hört att frakten kan bli hur dyrt som helst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Då tycker jag att du snarare ska investera i en regionsfri DVD-spelare, de kostar inte mer än 500 kr nuförtiden ju. Eller lämna in din befintliga och gör den regionsfri, kostar ungefär lika mycket skulle jag tro. I längden lär det blir smidigare för dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Då tycker jag att du snarare ska investera i en regionsfri DVD-spelare, de kostar inte mer än 500 kr nuförtiden ju. Eller lämna in din befintliga och gör den regionsfri, kostar ungefär lika mycket skulle jag tro. I längden lär det blir smidigare för dig. "Eller lämna in din befintliga och gör den regionsfri, kostar ungefär lika mycket skulle jag tro. I längden lär det blir smidigare för dig" Vars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Inte vet jag vart du bor. Men väldigt många butiker som säljer anläggningarna kan fixa sånt (dock inte alltid de stora kedjorna som OnOff, Siba och dem). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Bara så du vet så bor jag i Umeå, vilket betyder dom inte kan så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg