Ishi Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Jag undrar bara om någon möjligen läst mangan Samurai Executioner, och i så fall, är den köpvärd? EDIT: Jag hittade Samurai Executioner på sfbokhandeln och blev lite sugen på att förnya och utöka min samling manga och anime. /Ishi, dying wish Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 har även funnit den på sfbok, men ja har inte läst den. värkar lite underlig. säg mig hur mycket manga har du? kan ge dig tips på andra mangor annars... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Samurai Executioner är definitivt köpvärd med sina dryga 300 sidor av samurajäventyr i Edoperiodens Japan. Gillar man Lone Wolf and Cub, gillar man troligen även Samurai Executioner, då den är skriven i samma stil och av samma författare. Än så länge föredrar jag personligen LWaC, då jag gillade huvudpersonen och själva situationen han befann sig i, men jag har ju bara läst en volym av SE... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg