robsan Skrivet maj 2, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2011 Hej kolla, jag har slaviskt tittat på anime i 3-4års tid o jag skulle vilja träffa dom med samma intresse irl. jag har hört talas om mangakai.se men den sidan är så slarvigt gjord så jag undrar om dom fortfarande är aktiva. finns det kanske andra "grupper" som man kan höra av sig till för att få utlopp av alla känslor som anime triggar i mig. :D är tacksam för svar.. Jag tog mig friheten att flytta tråden hit då det känns som att "Föreningar och evenemang" passar bättre. Välkommen till forumet förresten! /Meatrose Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2011 Tja, eh... Var bor du då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet maj 2, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2011 Blir gärna din vän! :D Men var bor du..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 4, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2011 Förutsatt att han inte använder en proxy så sitter han (eller hon, för den delen) i Stockholm, vilket jag kan tänka mig bör vara en utav de animeföreningstätaste städerna vi har... kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robsan Skrivet maj 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet maj 4, 2011 oj, jag tittade inte på tråden för jag trodde man skulle få ett mail eller nått när någon svarade,misstänker att jag blivit bortskämd av fb. jag sitter i stockholm precis:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 5, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2011 Du kan ställa in så att du får mail (eller på annat vis notifieras) här med lite fix och trix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet maj 6, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2011 jag sitter i stockholm precis:) Tja, då finns ju Mangakai Täby (infot på mangakai.se är lite utdaterad, men plats, tid och dag stämmer fortfarande) och Mangakai Huddinge (infot på mangakai.se stämmer inte längre, men vi har en egen, uppdaterad, sida nu) Det är grupperna jag känner till. Det finns nog några fler grupper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robsan Skrivet maj 7, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2011 Då får det bli mangakai! tack för er hjälp allihopa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg