JewnaS Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Vad tycker ni om den animen? Har sett några avsnitt och änsålänge är den riktigt bra..! Jag har en fråga.. När släpps avsnitten, vilken dag och hur ofta..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Madlax går på japansk TV (TV Tokyo) kl 1:30 natten mellan måndag - söndag varje vecka. Jag gillar den, även om de flesta i min omgivning verkar avsky det mesta Bee Train spottar ur sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Hm, har inte sett den och har ingen aning om vad den handlar om, men det låter på något sätt som en grymt skön parodi på madmax filmerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Gillar den! Precis som sokkan säger verkar jag vara en av de få som gillar det Bee Train gör =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Har nu sett 6 avsnitt och ska se lite om en stund.. änsålänge riktigt bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 jo jag följer den sedan ett tag tillbaka, jag gillar den, ska se ep 20 nu. den är faktiskt värd att se, svårta grejer men sjukt bra musik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Jag älskar introt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 gillar den starkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Vad är det för en anime då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Vad är det för en anime då? Liknar Noir på sina sätt, om du sett den. Madlax Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 nepp, jag har inte sett den, e det bra eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg