Sceleris Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 Sveriges tre största(?) och bästa(?) konvent UppCon, NärCon och ConFusion går ihop för att 2012 anordna ett sista monsterkonvent för att göra slut på alla andra konvent. Med Globen som arena kommer värdarna Vic Mignona & Jooon att bjuda på storartister som Ayumi Hamasaki, X Japan, Asian Kung Fu Generation och Gackt, men det blir även tävlingar och evenemang -- varför inte gå på konventsbröllop? Officiell webbsajt. (April april!) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 LOL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 © Konventseliten 1337 - 2011 ... April April din dumma sill :3 Tyckte det va roligt inatt när den dök upp, och det var så många som köpte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 Lät lite för bra för att vara sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 Just fler konvent desto sämre soppa... eller, vågar jag säga det? Sämre CHILI CONCONCON CARNE! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Jå, jo, jag orkade inte komma på något eget aprilskämt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 meeeeeeeeeeeen åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .... jag går alltid på sådant där ... Jag trodde PÅ RIKTIGT att dom skulle bygga världens högsta hus i sigtuna också .... hehe smart brud ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg