TheFlyingDragon Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 Försöker planera in resan någon gång nu i mitten av april. :> Är inte helt säker på datumet ännu. O: Så länge det inte är innan den 19 så kan vi nog träffas :) Har nämligen en tenta den 19 som jag behöver plugga till :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet april 3, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 Så länge det inte är innan den 19 så kan vi nog träffas :) Har nämligen en tenta den 19 som jag behöver plugga till :( Vi får se, lovar att meddela dock. >w< Ska försöka planera in det så bra jag kan så alla som vill hinner träffa mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 Vi får se, lovar att meddela dock. >w< Ska försöka planera in det så bra jag kan så alla som vill hinner träffa mig! Låter perfa hur du än gör :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg