Hoshi Skrivet oktober 11, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2014 Jag skulle rädda världen :3 Vad skulle du göra om en klasskompis/kollega till dig du aldrig har pratat med börjar bete sig tsundere så fort hen är i närheten av dig(vilket på senare tiden har blivit ovanligt ofta)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Jag skulle nog försöka driva personen till vansinne, eller ifall personen var söt, njuta av tiden. Vad skulle du göra om din favorit anime/manga/novel försvann och bara du kunde komma ihåg den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Lära mig japanska och sedan åka till japan för att försöka berätta om hur bra den är och får några att göra serien igen. Hoppas att jag hittade bra personer som inte kommer förstöra allt. Vad skulle du göra om du träffade en japansk turist på stan och som behöver hjälp, problemet är att du inte kan japanska. (Du vet att det är japanska tack vare all anime du sett.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 18, 2014 Anmäl Share Skrivet november 18, 2014 Jag skulle ta hjälp av all anime jag har sett och kroppsspråk! Vad skulle du göra om du fick veta att en av dina bästa vänner är Tsugumi Ohbas sanna identitet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg